![]() |
te laf
wat hoor ik nou
zomaar ,en je zegt niets je laat me staan in de kou zonder dat je het zelf weet waarom waarom zij het meisje ,ze is zo dom zo achterlijk en stom ik dacht dat jij ook om mij gaf dat was dus verkeerd ik was ook veel ste laf je kon het ook niet weten hoeveel ik om jou gaf en nog steeds doe maar ik ben nog steeds te laf |
|
Somebody's here! What happened? Gaat dat over die ene jongen van dat vorige gedicht? Man, da's lullig. Maar weet je het wel zeker? misschien kan hij er niet zo goed voor uitkomen... Tja, ik zeg ook maar wat. Ik weet echt niet wat ik anders kan zeggen. Behalve heeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte en je vind wel zo iemand zoals ik iemand gevonden heb.
xxx Angel. |
tkanks meis
ik heb het toch uiteindelijk gezegd enhoe hij reageerde was zo super lief hij omhelde me en troost eme en hen toestraks er ook over gepraat met hem nog een keer en ja ik weet eigelijk niet hoe het nou zit of het iets wordt of nie ,maar ik wacht af en als het niets wordt jammer dan ,maar dan heb ik nog wel steeds een hele gooie vriend want hij zei dat de vriendsvhap die we hebben ,niet kwijt wil zoiets dan thanks he meid xxx sylvana |
Geen dank meisje. Ben er voor je. Je was er ook voor mij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |