![]() |
2x ontmaagd?
hey met mijn ex heb ik sex gehad (dit was voor het eerst in maart ofzo) ik heb t toen de 1e keer niet echt gedaan alleen geprobeerd omdat t heel veel pijn deed. hij was er wel in maar niet helemaal . de keer daarna was hetzelfde alleen al iets verder. maar nog niet echt sex. maarja dat was het ook wel het bloede bij de 1e keer de dag erna. van ontmaagdheid.
maar vandaag heb ik het met mn nieuwe vriend gedaan. wel echt. het deed eerst weer super veel pijn (en ja ik ontspande enzo) maar nu bloed het weer? ik weet dat als je ontmaagd bent het bloed maar.ik was al ontmaagd. dus ik snap het niet helemaal. |
Hoe weet je dat het bloedt tijdens een ontmaagding?
|
Het kan een beetje bloeden daar is altijd kans op bij de één wel en een andere niet niemand is het zelfde en ook geen één lichaam is het zelfde
|
Citaat:
maar nu bloedde t weer dus ja idk |
Nou dat hoeft dus niet altijd. Soms bloedt het, maar dat is echt niet standaard.
|
Citaat:
Maar jij geeft meestal van die rare opmerkingen op vragen van mensen |
Citaat:
On topic: er zijn meerdere redenen voor bloed. Het kan bijv. ook zijn dat je niet nat genoeg bent. Een voorspel/andere dingen proberen vooraf kan daarbij helpen. Je zou ook eens een glijmiddel kunnen proberen. |
Het kan trouwens ook zo zijn dat je zo druk bezig bent met dat je moet ontspannen, dat je dat onbewust stress geeft waardoor je toch aanspandt
|
Sorry hoor maar zo raar zijn mijn reactie's niet al blokken jullie me maar echt op deze scholieren forum wat een kneusjes hier volgens mij leert niemand hier iets op school pffff
|
Doe niet zo raar joh. Als zij dat niet weet gaan we niet arrogant doen, maar uitleggen.
|
dankjulliewel
|
Misschien een wat langer voorspel en niet doorgaan als het pijn doet.
|
Citaat:
|
Veel meisjes hebben wel eens pijn tijdens het neuken. Ga niet door als het pijn doet. Pijn hoort niet bij seks.
De eerste keer kan het neuken pijn doen. Dat kan komen doordat je zenuwachtig, gespannen of niet vochtig genoeg bent. Aan de binnenkant van de vagina zit een stukje gevoelig huidweefsel: het maagdenvlies. Door de spanning in de (nog droge) vagina kan dit gaan bloeden. Als je vaker seks hebt gehad en meer ervaring hebt, verdwijnt de pijn. Probeer te voorkomen dat het pijn gaat doen tijdens de eerste keer. Je kunt ook altijd een kijkje nemen op: https://sense.info/nl/seks/seksuele-...e-seks-meisjes |
Ik bloed altijd als ik na een lange tijd geen seks, weer eens seks heb. Het hoeft niets te betekenen behalve dat je vagina wellicht nauw was en de penis dit opgerekt heeft. Als je het vaker doet wordt dat vanzelf minder. Je kan altijd glijmiddel gebruiken om het nog wat soepeler te laten gaan. Zorg er gewoon voor dat je echt opgewonden bent en begin zachtjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder, wat wordt er precies minder als je het vaker doet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36. |