Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Onzin (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=49)
-   -   De geweldigste quote van het jaar 2019 topic (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1956850)

JaapieEleven 24-12-2019 16:14

De geweldigste quote van het jaar 2019 topic
 
Zie poll, ik zal de citaatjes hieronder zetten. #huts

1.
Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34706464)
Niet een van m’n normale berichtjes, maar wat meer serieus. Als iemand eenzame ouderen kent die deze kerstmis alleen moeten eten omdat ze geen familie of vrienden hebben, wil je het me dan laten weten?

Ik wil graag wat stoelen van ze lenen.

2.
Citaat:

Henk de Steen schreef: (Bericht 34707991)
JaapieEleven is 11. Weet je wie ook 11 is? Jaap. Jaap heeft 4 letters. Bier heeft ook 4 letters. Bier is geel. Geel rijmt op meel. Meel gaat in brood. Brood krijg je bij de bakker. Bakker is ook een speler bij FC Emmen. Emmen ligt in Drenthe. Drenthe heeft 7 letters. Bier+Drenthe=4+7=11. Jaapie is ook 11. Dat kan maar 1 ding betekenen: JaapieEleven is Illuminatie Confirmed.

3.
Citaat:

Enilorac schreef: (Bericht 34617018)
ER ZIJN ECHT AL MILJOENEN MENSEN DIE HET JE NORMAAL GEZEGD HEBBEN ACHTERLIJK STUK RUND.

4.
Citaat:

MrDodojo schreef: (Bericht 34667275)
:):):):):):):)
(heb wel graag dat je me eventjes een whatsappje stuurt, niet dat ik heel boos ben fzo)
Nou, ik zit in de problemen.
1. Ik ben een chaoot

2. Ben het doosje van mijn draadloze oortjes verloren, nu kan ik ze niet meer opladen,
IK KAN NIET ZONDER.

3. Ik ging naar m'n vriendin toe, typisch ik, kutchaoot, laat de fietssleutel in mijn fiets zitten. Fiets weg gooooooooooone looeeesoeeeeeeeeee

4. Het volgende topic:
This is my real oopsie.
De reden waarom je nooit dezelfde username of profielpicture gebruikt. Mijn ma weet nu dus via iemand die bij haar op yoga(waarschijnlijk, is wat ik nu denk) die weer van haar(/zijn? zitten er mannen op yoga)? zoon of dochter weet wat ik op dit forum heb geplaatst omdat ik met m'n domme kop dezelfde profielfoto als op whatsapp gebruik(heb wel graag dat je me eventjes een whatsappje stuurt, niet dat ik heel boos ben fzo), toevallig weet ik nu wel dat ik diegene die me heeft gesnitch in mijn contacten heb. Shame on you. Yeeeeeuh my life sucks rn. Toen mn ma me kwam ophalen omdat mn fucking fiets was gestolen moest ik vertellen wat ik aan het doen was, ik ben wel goed in liegen maar ik krijg me dus blijkbaar niet overal uitgelogen. Toen moest ik vertellen dat ik dus bij mijn vriendin was, heuyyyy krijg ik daar weer gezeik over*O*
En nu heb ik dus ook geen fiets.
Heuyyy
Ik verwijder mijn account maar en maak een nieuwe anonieme zodat die dipshit die zonet paar dagen geleden(ik wist het nu pas) mijn leven heeft verpest(heb wel graag dat je me eventjes een whatsappje stuurt, niet dat ik heel boos ben fzo)
5. ik verwijder mijn acc dusja dus tot op een ander moment later ergens in mijn leven;)
luvyaaaa

waar blijft dat nieuwe forum waar jullie mee lopen te teasen voor maanden nou?
Met vriiiieeeendelijke groet, diegene met een Groen en Paarse middelvinger profielfoto.

5.
Citaat:

Daniël24 schreef: (Bericht 34617030)
Ik wijs geen vinger maar jullie kunnen niet normaal doen. Jesus is dat nou zo moeilijk te snappen?

6.
Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34616913)
Little Phoebe is sowieso mijn lievelingskankerbitch :lief:

7.
Citaat:

Haller schreef: (Bericht 34615677)
Hou je snuit, stomme spruit.

8.
Citaat:

PUDDINGPOWER schreef: (Bericht 34615677)
Ja mensen, het is echt waar! Er lopen een hoop geweldige forumbazen rond op dit forum. Twee daarvan zijn Pluis en Elin3. Ze hebben het forum echt naar een hoger forum getrokken met hun positieve instellingen en geweldige vorm van raadgeven. Daarnaast is het echt heel fijn dat ze nooit een kant kiezen; ze helpen iedereen zo goed mogelijk, ongeacht wie het is! Ook is het heel prettig dat iedereen bij Elin3 en Pluis terecht kan! Scholieren.com mag heel erg blij zijn met deze forumbazen! Natuurlijk zijn de andere forumbazen ook geweldig in hun werk, maar in dit topic wilde ik graag even Elin3 en Pluis in het zonnetje zetten, want zij vallen bij mij echt enorm op, op een heel positieve manier.

9.
Citaat:

Daniël24 schreef: (Bericht 34612548)
Poepen is hemels!!!

10.
Citaat:

JaapieEleven schreef: (Bericht 34612548)
Hoe kan een meid nou een stijve krijgen? :lisa:

daaaaaaaaaaaag

Succes met het kiezen.

EN NU WEL DIE TYFUSPOLL ERBIJ

Haller 24-12-2019 16:16

Ik zie geen poll

JaapieEleven 24-12-2019 16:16

Nu wel

JaapieEleven 27-12-2019 19:26

Tja echt een succestopic

JaapieEleven 11-03-2020 13:18

dit topic is officieel tot triest verklaard

Pr0xy 12-03-2020 19:15

Citaat:

JaapieEleven schreef: (Bericht 34711333)
Tja echt een succestopic

Niet echt.

JaapieEleven 12-03-2020 19:33

Citaat:

Pr0xy schreef: (Bericht 34737307)
Niet echt.

tja het viel toch een beetje tegen

JaapieEleven 12-03-2020 19:34

O ja deadlock nog gefeliciteerd

Pr0xy 13-03-2020 21:19

Citaat:

JaapieEleven schreef: (Bericht 34737313)
O ja deadlock nog gefeliciteerd

Ik heb vorig jaar geen felicitoetsie gehad. :p

JaapieEleven 24-03-2022 09:52

was een mooi ding


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.