![]() |
onmacht,.. mijn eerste gedichtje! plzz reageer!
in een bos ooit mooi met veel kleuren zat k op t mos en rook de heerlijke geuren van de bloemen en het gras nog nooit had k echte pijn ondervonden k was gelukkig en in m'n sas nog jong en ongeschonden maar toen kwam jij in m'n leven en alles werd verrot je zei dat je me iets moois wilde geven maar je maakte alles kappot want jij met jou zieke gedachten en je zielloze lichaam wou mij verkrachten en dan weer gaan maar eerst wou je nog ff "spelen" voor je zou beginnen met "de daad" iets wat ik nooit met jou zou willen delen maar toen was het al te laat te laat voor jou want stemmen kwamen dichterbij en voor dat je me achter liet in de kou kwam je nog een keer dicht bij mij "als je dit verteld maak ik je dood" is wat je toen zei en trapte me in de sloot. nooit heb ik jou meer gezien jou zieke geest heb je er ooit nog over na gedacht wat je mij hebt aan gedaan misschien? en ben je ooit nog naar die plek terrug geweest? dat zal k nooit weten en dat wil k ook nie k wil jou vergeten en hoop dat k jou noot meer zie datzelfde bos nu donker en grauw vooral op die ene plek vlak bij dat mos die mij doet herinneren aan jou dat was t,................ k moest gewoon ff kwijt!!!! zeg ff of ie goed izz! groet'n knak! |
ik vindt hem niet echt goed ,maar jouw gevoelens zijn belangrijker in dit gedicht
meid heel veel sterkte ik weet wat je hebt doorgemaakt kop op accepteer het en ga verder (accepteer dat het gebeurt is ,is moeilijk maar moet ej echt doen anders blijft het aan je knagen ) kus sylvana |
Heel mooi!
echt waar het raakt me... is het naar het leven geshcreven? zo lijkt het in ieder geval wel.. mijn medeleven heb je..vreselijk is het nog eens mijn complimenten! kusje jolanda |
perfect
luv ya 4-ever je tiesch |
Citaat:
groet'un van ikkuh NOORTJUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Vind hem niet zo mooi..
Dwangrijm af en toe lijkt het, en de regels zijn te lang.. Gewoon niet mijn stijl.. En trouwens.. het zal al helpen als je het allemaal ''goed'' schrijft.. in plaats van spreektaal.. http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif |
mooi gedicht hoor
|
Ik weet niet, er mag dan misschien dwangrijm in zitten ik vind'em toch heel pakkend en heel duidelijk, heel goed je gevoelens en gedachtens erin beschreven..dat maakt'em voor mij al goed...
sterkte ermee.... xxxxxiamre [Dit bericht is aangepast door iamre18 (15-12-2001).] |
Ik vind hem toch best wel mooi.. gaat dit over je eigen? succes er dan mee meis!!!
xx mij |
ik vin het iig goed http://forum.scholieren.com/smile.gif
alles echt uitschrijven zou mis. mooier staan maar van die dwangrijm heb ik geen last.. |
luv ya trough
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |