![]() |
Hoe ga jij oud en nieuw vieren?
Poll komt er aan.
Oh "anders namelijk" vergeten dus die post je sowieso in de topic. |
Met vrienden die ook weer mensen meenemen die ik niet ken.
|
Tot 12.00 bij een oud familielid en daarna naar bed want ik heb geen vrienden hihi
|
Ik heb wel vrienden, maar O&N vind ik overrated, ik heb het nu wel op alle manieren gevierd, maar het liefste aai ik gewoon hondjes
|
Jaaa! Ik heb ook wel vrienden overigens. We hebben 2 januari afgesproken. Morgenavond ga ik lekker slapen. Heb de pest tyfus grafhekel aan knalvuurwerk en carbidschieten dus ben aan het aftellen tot het normale leven weer doorgaat. Ik ga zelf morgen overdag ook gewoon studeren want bijna tentamens en ik ben een uitsteller
|
Haha, ja ik zie ook wel wat ik morgen uitvreet, moet ook nog wat werken ook. Mijn 2020 wordt wel raar, want ik heb het bijna al helemaal gepland. Ik doe die new year new me altijd in stilte.
|
Ouders, broertje, schoonzusje en neefje komen hier. Hier zijn dan nog onze jongens en de poezels zullen wel onder het bed verdwijnen.
|
Ik mis de "ik vink graag dingen aan" optie
|
Ik moet werken, met een beetje pech tot 2300. Daarna naar huis, proosten, hopen dat Doris goed blijft slapen en dr dag erna weer om 0800 beginnen.
|
Oh, ineens gaan mensen me vragen en appen.
|
Bah, sociale interactie
|
Citaat:
|
Misschien neem ik wel mijn boek mee, kan ik nog wat lezen. :idee:
|
Ik ga na werk naar een vriendin aan de andere kant van't land. Haar dude en hun kindjes zijn poepies, dus t wordt vast gezellig.
|
Beetje oliebollen vretten, kut roepen en aan de tetten van deadlock zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Overigens laat ik me volgens mij ook overhalen om alsnog aan tieten te gaan zitten vanavond.
|
Citaat:
|
Samen sushi maken, dan eten en ondertussen Mario&rabbits spelen want dat hebben we nieuw. En om kwart voor 12 RTL 4 aan en dan het balkon op, om zowel buiten als op tv het nationale vuurwerk te bekijken. Dan verder spelen, om 5 uur gaan slapen \0/
|
Ik vierde het met Wolter en twee vriendinnen in een hutje op de hei met rituelen rond het vuur en een houtgestookte sauna :lief:
|
omg bolterw met allemaal chickies in de sauna :cool:
|
Dat zie ik ook voor me nu. :cool: (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |