![]() |
Mijn twijfel
Mijn twijfel Mijn hoofd tolt van keuzes Zal ik... Of zal ik niet... En zal het me gelukkig maken Of schenkt het me eeuwig verdriet Mijn gevoel schreeuwt Oorverdovend om verlossing Van de bekende vraag En de wens het uit te vinden Voelt als een zeurend geknaag Mijn verstand blijft maar Roepen om 'Nee!' En blijft me steeds weerhouden Diep van binnen weet ik ook Mijn gevoel is niet te vertrouwen Mijn emoties laaien Te hoog op Is het dit alles waard Of gaat het uiteindelijk toch Alleen maar met spijt gepaard Mijn onzekerheid altijd Onder de oppervlak aanwezig Zorgt dat ik niet kan beslissen Blijft voortdurend toch de angst Of ik me zal vergissen |
toeval ik heb net een gedicht geschreven over het zelfde gevoel ,ket gevoel wat ik dan uit dit gedicht haal
mooi verwoord xxx sylvana |
Citaat:
Liefs, Caroline |
erg herkendbaar, maar niet zo heel mooi geschreven, het loopt niet lekker naar mijn gevoel.
|
Citaat:
Liefs, Caroline |
leuk gedicht wel....omschrijf idd veel vragen en ik vond het niet lastig om te lezen
|
Citaat:
Kvind deze zelf lang niet geweldig, maar ja, tis m'n gevoel weer hè?! http://forum.scholieren.com/smile.gif Liefs, Caroline |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |