![]() |
Hallo allemaal
Wat fijn dat je er bent
Ben je voor het eerste hier of ben je al bekend? Stamp met je voeten, zet je handen in je zij. Ik ben Jaap en wie ben jij? |
Hendrikus ‘Henk’ Wilhelmus Lorenzus Patonus Rodriquez Martini de Steen
|
Ik ben Gordon Ramsay
|
Goed verhaal.
|
Kom naar mijn restaurant.
|
NEIN
|
Citaat:
|
Bij mij krijg je echt eten voor een schapenlijke prijs
|
Citaat:
|
Bedoel je hiermee dat de rest van de restaurants nep eten geven?
|
Citaat:
|
Al die rotzooi die uit die keukens komt is waardeloos. Kom bij mijn restaurant.
|
Ik heb een hekel aan uit eten gaan
|
Citaat:
|
Een van de redenen aan uit eten gaan is de prijs. Het is veel te duur
|
Citaat:
|
Waar restaurants €21,50 voor vragen kan ik maken voor €15. En nog een stuk sneller ook
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is redeneren op een trieste manier. Daar ben ik een ster in
|
Ik zou zo WIDM hints kunnen geven
|
Citaat:
En ik kan best wel wat in de keuken, maar ik maak toch echt geen tonijnpastrami met wortelgembermarmelade, gemarineerde shi-takes en cepes mayonaise. Maar goed, de gemiddelde vreetschuur lopend buffet met kerst verveelde tieners in de bediening gezinsrestaurants schreeuwende kinderen en lauwe koffie "restaurants" zijn ook niet aan mij besteed. |
Maar ik bedacht me net ook dat uit eten gaan voor een getrouwde dertiger waarschijnlijk een andere betekenis heeft dan voor een thuiswonende vijftienjarige. Dus negeer mijn post maar :herp:
|
Citaat:
Met uit eten gaan bedoel ik niet de Mac of Burger King of een andere snackbar. Ik bedoel daarmee echte, chique restaurants (waar van je verwacht wordt dat je je goed gedraagt). Die vreetschuren zijn inderdaad ook niets voor mij. Dat ik niet uit eten wil, heeft ook te maken met dat ik een huisbeest ben, en dus zo veel mogelijk thuis wil zijn als mogelijk |
Citaat:
(en ik ben 16 sinds kort ;)) |
De restaurants waar ik het over heb hebben geen kindermenu, dus we hebben het echt wel over een ander soort eetgelegenheden.
|
Dat is best mogelijk ja. Ik weet niet of je ooit in "verboden toegang" in Leiden bent geweest? Dat is het niveau van restaurant waar ik het over heb.
|
Enilorac, beste restaurant waar je ooit hebt gegeten?
|
Ik denk dat dat een jaar of zes geleden is geweest bij Rodenbach in Enschede. Toen liep die tent nog goed met een bekende chef in de keuken (maar z'n naam weet ik niet meer) en een heel goede maitre d' die een bijzonder goed ontwikkeld gevoel had voor wie zijn gasten waren. Hij had echt heel goed in de gaten dat het voor ons echt een avond uit was en ging met ons heel anders om dan met de gasten van 2 tafels verderop die er duidelijk vaker kwamen. Zeven gangen menu met wijn arrangement gehad.
|
Zeven gangen menu is fucking lekker als het door een fucking goeie kok word bereid.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04. |