![]() |
Nachtuilen topic
Hallo pixelvriendjes, wie werkt er soms ineens ook fucking gigantisch goed in de nacht?
|
Morgen ga ik om zes uur slapen denk ik. ;x
|
Hoi
|
:lief:
|
Ik ben zo blij dat ik mijn eigen uren kies en niet om 8u00 moet beginnen :bloos:
|
Ik ook vandaag!
Ik had net een eureka-moment. :bloos: wat een nurtje ben ik :lief: |
Oehoe
|
Ik ben nu lekker RATM aan het luisteren.
|
En nu lekkere lange wandeling met een jonko als pauze na papierwerk:yeah:
|
Ik maak lekker eten nu. (y)
|
Ik lees de hele tijd nachtlullen :herp:
|
Beter kan ik gewoon slapen vannacht, ik word verdomme niet betaald voor een nachtdienst :mad:
|
Citaat:
|
Goeie (y) Maar idd :confused:
|
nachtuilen gang
|
Citaat:
|
Wanneer het 3 uur wordt, krijg ik de gekste ideeën.
MY GENIUS IS SHOWING |
I can't get no sleep :o
|
Citaat:
|
Ik ga op tijd naar bed straks en nu even wat messages luisteren.
|
Mijn tellie is 2%
|
Vannacht pas om vier uur weer nachthuilen. Er zit vooruitgang in (y)
|
Je zou denken dat ik inmiddels toch wel weer terug gedraaid zou moeten zijn :confused:
|
Je word oud.:p
|
Maar ik ben al een week uit de nachtdienst :') gewoon een nacht doorslapen mag wel weer :o
|
Snap ik! Maar dit soort lange wisselingen zijn echt dramatisch voor je ritme. Wij hebben altijd maar 1 nacht, ook niet ideaal, maar minder ritme verstorend.
Dit is ook altijd zo’n klote tijd om wakker te zijn. |
Ja ik zou graag maar een nacht doen. Al moet ik zeggen dat ik normaal op maandag er dus uitkom en dan woensdag wel weer functioneer. Maar deze week was echt verschrikkelijk :')
Maar goed, vandaag weer werken, dan wordt dat ritme weer recht getrokken. |
Scheelt wel. Hopelijk is het snel over
|
Daar gaan we maar van uit :o heb jij dienst of baby dienst?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik sliep 12 uur aan een stuk vannacht:o
|
Citaat:
|
Ja ja wat een gemiep.. Wen er nou maar aan dat voorlopig iedereen die corona of coronavirus zegt COVID-19 (de ziekte) en/of SARS-CoV-2 (het virus) bedoelt.
|
Of 't biertje.
|
als we dit virus nou eens gewoon zijn gang laten gaan zonder paniek en fabriekssluitingen, hoe lang zou het dan duren voor de meesten het gehad hebben en immuun zijn? :o bij de griep doen we ook niet moeilijk en die voorkomen we ook helemaal niet echt :bob:
|
Citaat:
Als we het z'n gang laten gaan dan wordt het aantal gelijktijdige ernstige gevallen zo hoog dat er niet genoeg plekken op intensive care afdelingen zijn om iedereen die dat nodig heeft te beademen enzo, En dat zou kunnen leiden tot een onnodig veel hoger sterftecijfer. |
maar dat was niet mijn vraag :o
|
en heeft antananarivo al alle grenzen gesloten?!
|
Citaat:
log(7.800.000.000/50.000)/log(2,5) = 13,05 keer de incubatietijd = 182 dagen tot de hele wereld besmet is. Super kort door de bocht, ik ben geen epidemioloog Je zou eigenlijk een logistisch model moeten gebruiken maar daar heb ik nu even geen zin in. |
Citaat:
|
Mijn eerdere antwoord was overigens een reactie op "bij de griep doen we ook niet moeilijk"
|
En dit is waarom Wiskunde nut heeft.
|
Alweer vanaf vier uur wakker :bob:
|
Vraag me toch wel af hoe ik dusdanig slaap gedepriveerd al die levens moet gaan redden in de ochtend.
|
Arme mema! Mensen redden doe je toch zo langzamerhand op je ruggenmerg ;) maar hopelijk is het snel weer normaal.
|
|
Gaap
|
Citaat:
En weer wakker vanaf half vier. |
Citaat:
(N) toen was ik net weer een beetje in slaap. Hopelijk vannacht beter. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |