![]() |
Hey ff over Corona, dit is ook wel belangrijk
Als je je zorgen maakt over of je het coronavirus hebt, ga dan NIET NAAR DE HUISARTS TOE!
BEL JE HUISARTS OF DE GGD als je je zorgen maakt! Je krijgt telefonisch instructies over wat te doen. Waarom? Anders kun je het alleen maar verder verspreiden. Mocht je 'gewone griep' hebben, kun je wel besmet worden door iemand anders die in de wachtkamer zit en toevallig de instructies niet goed heeft gevolgd door zomaar naar de huisarts te gaan. |
Gejat van reddit btw :o
|
Ik wil na mn vakantie best graag Corona krijgen!
|
Ik wil alle hoestende mensen om me heen graag naar huis sturen momenteel.
|
Citaat:
|
Er zijn nog wel wat mensen waarvan ik hoop dat ze corona krijgen.
|
Ik was in Tilburg vorig weekend.
Ik zal jullie missen xxx |
Ik zit momenteel in Luxemburg. Lekkerrrr voor julieee
|
Morgen lunchen, Gordon? Op onze kosten.
|
Lijkt mij lekker. Ik regel vervoer voor jullie.
|
Vanaf morgen is OV in Luxemburg gratis dus hebben jullie extra geld voor een toetje
|
Euh ik ga met de auto snoskommer, onderweg naar Zuid-Duitsland. Aanbod is genuine, aap :D
|
Je hebt mij vergeten!
|
Gordon, wat kost een pakje L&M van 20 stuks daar?
|
Voor €20,- heb je er 200
|
Geef eens serieus antwoord, drol.
|
Ik rook ook niet aardappel. Het enige wat ik rook zijn zalmen.
|
Citaat:
|
En mondneusmaskers hebben ook geen zin, dus poten af van die dingen want die hebben andere mensen harder nodig.
|
Nou er zijn prima effectieve kapjes te vinden. Bij correct gebruik heeft het wel zin. Maar ik besef dat ik twee variabelen opnoem waardoor het eerder verkeerd dan goed gaat.
|
|
Eén van mijn D&D-karakters is een life oracle en kleedt zich als een plague doctor. Ik zie kansen met zo'n attire in het wild nu, met corona :>
|
Citaat:
|
Misschien gaan nu eindelijk alleen chirurgen die dingen dragen en hoef ik ze niet meer op :bloos: (y)
|
Wat zouden die anti-vaxxers nu doen? Ook maskers op doen?
|
24x per uur desinfecterende gel opsmeren omdat ze op wikipedia gelezen hebben dat dat helpt.
|
Zolang de desinfecterende gel maar van kamille en knoflook gemaakt is.
|
Zonder E-nummers en parabenen en met paardenbloemextract, niet te vergeten!
|
Zelf gebrouwen van gewassen uit eigen tuin en gerijpt in hun schimmige alcoholvrije wijnkelders
|
Op het werk hebben we ook allemaal instructies gekregen en maatregelen getroffen.
|
Welke dan? Klinkt alsof er een heel arsenaal aan maatregelen is uitgerukt en dat kan ik me toch slecht voorstellen. :o
Wij kregen een mail met "geen paniek, we staan in contact met organisaties x en y. Denk aam hamdhygiene. Kusjes." |
Ik krijg wel eens random koorts, scheelt wel dat ik nu wel eerder geloofd word als ik ziek ben hehe, maar dan heb ik meestal even een nieuw chemootje nodig. Doe ik net alsof ik corona heb, kan ik eindelijk chillen thuis en hoef ik al die untermenschen niet te zien. (y)
Overigens bij ons wel extra maatregelen getroffen, het moet nog even wachten met ons treffen, kan ik eerst alles ff afmaken wat ik nodig heb en dan gewoon verkansie. Sowieso wel wat fossielen die uit de weg geruimd dienen te worden, dus kom maar op corona! (y) |
Citaat:
|
En iedereen die zegt ohhhhhhhh dat mag juh niet segguh oohhhhh dat is goowduh versoekuh kan wat mij betreft ook de corona krijgen. WIE GELOOFT DAAR NU TOCH NOG IN MAN
|
Hier in de supermarkt hebben ze desinfecterende gel staan voor handen en de scanners bij binnenkomst. Hoezo overtrokken allemaal. :facepalm:
|
Ik had nog niet eens gedacht aan de anti vaxxers :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebben ze de tubes handcrème ook klaarstaan dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het coronavirus is een complottheorie van de overheid om angst te zaaien en daarna te heersen xx
|
En wordt verspreid door besmet kraanwater
|
Citaat:
|
Ik was vrijdag even in de kamer bij onze microbioloog, die had drie telefoons die allemaal tegelijk afgingen de hele tijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43. |