![]() |
Corona-virus appreciation topic
Post in deze topic de voordelen van het corona-virus.
|
Als je thuis moet blijven hoef je geen untermenschen tegen te komen.
|
Als je thuis moet blijven kun je meer neuken, omdat er tijd over is.
|
De wereldpopulatie wordt weer wat kleiner jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
|
Niemand kan nog naar een kerk of andere religieuze rommelgedoe! Dus: Minder evangelisatie -> minder gelovigen.
|
Anti-vaxxers zullen bij boskjes neerpleurten!
|
Jonge als ik dood ga aan corona, gaan jullie zo hard lachen bij mijn uitvaart LOL
|
Het wachten is een streng met de mortality rate van bijvoorbeeld MERS. Met deze besmettelijkheidsgraad zou dat een killer zijn.
|
Ik ga alvast prep inslaan
|
Citaat:
|
kinderen krijgen geen corona
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De mogelijkheid op gratis een paar vrije dagen stemt mij vrolijk (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik Corona heb, ga ik elke anti-vaxxer besmetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja dat weet ik ook niet! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit natuurlijk wel in een mega risico groep met veel opvang van acute respiratoir slechte patiënten en boven hun hoofd hangen enzo maar het zal wel loslopen denk ik. |
Citaat:
|
En maskershizzle?
|
Want ook voor Ertur (niet dat hij nog forumt):
Citaat:
|
Gewoon in de wandelgangen geen maskers, in isolatieruimtes natuurlijk wel (maar dat is nu sowieso ook al) en op de plek op mn werk waar ik de meeste tijd doorbreng (behoudens de koffiekamer huhuhuhh) is het ook standaard om maskers te dragen dus zal weinig verschillen.
Wellicht wel dat ik bij een opvang van iemand met respiratoire problemen nu zo'n masker op ga zetten voordat ik er boven ga hangen. |
|
Gelukkig heeft USA Mike Pence als Chef Corona aangewezen trololololo
|
Citaat:
|
|
Ik apprecieer helemaal niks tot niet nader te benoemen mensen geraakt worden en ik ze minstens 4 maanden niet hoef te zien.
|
Weg China
|
中國是基佬
|
Als ik corona heb kan ik DE HELE DAG GAMEN! En nog beter, dan mis ik mijn Duits mondeling
|
Ik hoop oprecht dat ik het zelf niet krijg. :lisa:
|
Je hebt vast al eens een coronavirus gehad.
|
dit verhaal is leuk maar niet meer voor jou
|
Ah we zijn al bijna door de voorraad ffp2 maskers heen hier (y)
|
Citaat:
|
"Wij hebben toch wel een goede afweer met het werk dat we doen, wij krijgen echt geen Corona." Aldus een collega.
|
"Corona kan gevaarlijk zijn voor mensen met een verminderde afweer".
Ik: (verminderde afweer met allerhande gekke ziektes) "Ik zou het altijd wel kunnen waarderen als collega's gewoon thuis bleven met een griep en/of koorts. Voor hen is het misschien niks, maar ik kan er echt heel erg ziek van worden." "ACH JE BENT JONG" :ghe::rolleyes: |
:herp::herp:
|
Een klasgenoot van de dochter van mijn collega heeft waarschijnlijk corona. Nu krijg ik het ook vast :(
|
Een leerling op het Atheneum van mijn stad ook. Nu krijg ik het vast ook :(
|
Ik heb zojuist per post een fles desinfectiemiddel van mijn werkgever ontvangen:ghe:
|
De buurman van mijn collega heeft Corona hoorde ik. Het komt dichtbij:o
|
Maar heel eerlijk, corona klinkt heel erg en zo, maar het is toch gewoon een vorm van griep?
|
ZUID-NEDERLAND GAAT TER ONDER
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |