![]() |
Marrakesh
Hihi haha hoho kijk mij eens op vakantiegaan-topic.
Maar eh enige tips daar? Volgens internet is het toch slim om als vrouw je schouders en knieën te bedekken. Nog zulke dingen? En leuke dingetjes ook. |
Ik ga in juni naar een bruiloft in Marrakech hihi
|
Gordon hoe kunnen jouw ouders al die reizen betalen?!
|
Ik wil ook mee
|
Citaat:
|
MaAr Je OuDeRs, jIj nIeT
|
Zij liften mee pp zijn succes, zoals alle ouders van wonderkinderen dat doen.
|
Overigens vind ik het echt een achterlijke vraag. Je snapt het concept van werken en daarmee geld verdienen toch wel? En dat de een meer verdient dan de ander? En dat iedereen andere keuzes maakt over hoe dat verdiende geld wordt uitgegeven?
TADAAAAAA daar is je antwoord. Is toch echt geen hogere wiskunde. |
Tja ik heb wiskunde laten vallen met een reden.
|
en ja dat is een kutreden, maar ik realiseer me dat je gewoon gelijk hebt, maar ik wil dat liever niet toegeven en daarom kom ik maar met een kutargument terug. Die heb ik wel vaker toegepast. Excuses daarvoor
|
Je denkt zelf gewoon niet na en reageert stom als je daar op gewezen wordt. Prima hoor, maar verwacht dan ook niet dat je een normale reactie krijgt.
|
Je hebt volledig gelijk. Nogmaals excuses. Ook naar anderen in eerdere discussies. Dat is iets waar ik aan probeer te werken
|
Fucking mooi topic
|
Citaat:
|
Het leek me een gepaste reactie. Vandaar dat ik zo reageerde. Ik zal het aanpassen in de toekomst
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vlieg ook met bijna modaal vier keer de wereld rond per jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga jarenlang door een hel, werk me in tig schulden om maar zo goed mogelijk te zijn voor de maatschappij en ik kreeg en krijg ook fucking rare opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd, het went. Groot gelijk dat de ouders lekker op vakantie gaan en genieten. (y) Plebs kan mooi hun bek houden, ga mijn huis maar schoonmaken!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |