![]() |
Hoi Corona extra #1943
Lekker bier hoor
|
JaapieEleven 89
deadlock 76 Enilorac 53 Daantje_0705 38 Henk de Steen 26 Holland Oates 25 Struilhuik 25 Koekje 23 Macrador 20 Positive mind 19 LaReina 16 Destruct! 15 Jan Marijnissen 12 PlezierigeDame 12 Gordon Ramsay 12 Ieke 10 Loezzel 10 Not for Sale 6 Mema 5 WolterB 3 Klovorhop 2 hppa 2 Kikaa* 1 bloodyb 1 |
vind ik niet
|
JE NOEMT ME HOER
JE NOEMT ME STACY zo heet ik niet ZO HEET IK NIET zo heet ik niet ZO HEET IK NIET |
Verder alles goed deadlock?
|
Sukkel.
|
nee, totaal niet. hij is mentaal geworden.
|
Goeie posts Deadlock.
|
Ja, das ook wel een beetje mijn MO natuurlijk maar thanks <3
|
Je MO?
|
Oh fuck, tien over tien. Zwangerbedtijd is al lang geweest!
|
Modus Operandus.
|
Fijne nacht iedereen behalve Haller.
|
Goeiemorgen poepjes.
|
Citaat:
|
Ja!
|
Eeeek! Da wissik heel nie! Gefeliciflaps
|
Citaat:
|
Dank!
|
Ik heb wel wat naam suggesties:
Jongetje: Henk, Dacovid, Gordon Meisje: Bloempje, Beppie, Avocadeliene |
Constance voor een meisje.
|
En dan Constant voor een jongen
|
Constantijn
|
Boris. Dan hebben we Boris en Doris.
|
Constance klinkt cool
|
Citaat:
|
Ja of Ervan!
|
Dan heb je Ervan Doris :cool:
|
:cool:
|
Shani'quah
|
Ik kreeg en berichtje van iemand waar ik 12 of 13 of 14 jaar geleden eens mee gezoend heb en daarna nog wel eens gezien heb bij Jong Nederland activiteiten. Inmiddels issie getrouwd en papa van 2 kindjes. Prima. Hoe het met mij was. "Goed, getrouwd, mama, werk in de ghz en in X. Hoe is het met jou?" Krijg ik een heel lulverhaal over dat de tweede bevalling erg zwaar was, zijn vrouw nog aan het herstellen is, kindje 1 erg jaloers is op kindje 2, hij vanwege psychische klachten geen werk heeft en 20 kg te zwaar is (en dat weettie wel maar het is enorm moeilijk er iets aan te doen). Leuk om me weer eens te spreken! Mocht jk behoefte hebben om verder bij te kletsen, kan ik m bellen op 06.....
Eh. Wat. |
Echt waar, ik heb m echt al minstens 12 jaar niet gezien. Wat doe je.
|
o
|
Citaat:
|
geef
|
just kiddin
|
Citaat:
|
Ik heb niet meer gereageerd, maar die ga ik wel onthouden.
|
Citaat:
|
Hebben jullie ook wel eens dat je een leuke serie kijkt en dat je de intro tune dan ook heel tof gaat vinden, en die vaak luistert op Spotify?
Ik ben momenteel helemaal wild van Animal - Punks jump up remix van Mike Snow (van Friday Night Dinner, die serie is fantastisch) Flagpole Sitta (en dan de versie van Venice Sunlight, want die van Harvey Dagger heeft Spotify niet) (van Peep Show, nuff said met de groetjes aan HO). |
Flagpole Sitta :lief:
|
goeie pf Destruct
|
Oei vreselijke fout het is Miike Snow
|
Citaat:
|
*voor de tienmiljoenste keer naar de Picard luister*
|
Ik kan Suicide is Painless ook wel op repeat aanhoren :o
|
Caro, als iemand straks bij jou op kraamvisite komt, zou je dan willen dat diegene ook iets voor Doris meeneemt? En wat dan?
Vrienden van ons verwachten een tweede, ik wil eigenlijk weer iets haken voor de kleine maar wat neem ik mee voor de oudste die dan twee is? |
Citaat:
Friday Night Dinner is zo leuk! En de Harvey Danger variant van Flagpole Sitta heb ik natuurlijk te allen tijde op m'n telefoon staan. Fuck Spotify. |
Citaat:
|
Over Britse series gesproken, ken je Uncle? Ik realiseerde me pas dat m'n boi erg lijkt op de titulaire oom. :Bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |