![]() |
Openingszin
Hey hoe reageren de meeste meiden in de club eigenlijk op de openingszin “hey, ik heb het gevoel dat ik je ergens van ken, maar ik weet niet meer zo goed waarvan.” En hoe willen jongens eigenlijk dat een meid reageert hierop (waardoor ze deze meid wel zien zitten)?
|
Laat me raden: Tijdens het uitgaan heb je dit topic geschreven omdat je dit net hebt meegemaakt?
|
Dit topic past beter op L&R!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahaha wat een leuke vraag. Bij mij hangt het denk ik echt van de persoon en of ik die persoon leuk/interessant/geil vind.
Maar meestal maak ik altijd een praatje trouwens, openingszinnen interesseren me niet zo. Je kan met mij eigenlijk wel op alle manieren een gesprekje beginnen. Ik zou dus niet echt specifiek op de vraag zelf reageren. Maar goed, ik praat ook terug als iemand niet leuk vind ofzo, en je merkt aan mij snel genoeg of ik wel of geen interesse heb. Ik word best vaak benaderd tijdens het uitgaan oid, en vaak is dat iemand die me heel leuk vind qua uitstraling/persoon (niet perse amoureus) ofzo, of iemand die me echt echt echt leuk vind. Overigens hoor ik wel vaker dat ik een bekend gezicht heb. Dus ja geen idee eigenlijk? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind openingszinnen erg interessant. Ik heb zelf het idee dat ik er superslecht in ben en daarom overdrijf ik altijd maximaal en zo belachelijk mogelijk met veel knipogen en dat is vrij vaak succesvol :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |