![]() |
Vragenlijst kleding
vragenlijst is al eerder op dit forum geweest. topic verwijderd
|
^
|
1.Ga je wel eens winkelen?
Gadver 2.Koop je je eigen kleding? Ik draag nooit kleding 3. Heb je kleedgeld? Ik krijg enkel kookgeld 4. Zo ja hoeveel? Risotto 5. Wat moet je er van kopen en wat niet? Koekenpan 6.Wat is jouw definitie voor kleding kopen? Koken 7. Hoeveel geld geef je uit als je kleding gaat kopen? 70 8. In welk winkelcentrum ga jij meestal kleding kopen? Ja joh vraag gelijk naar mijn adres 9. In welke winkel kijk je zeker als je kleding gaat kopen? Action 10.Wat voor kledingstijl heb jij? Naakt 11.Hoevaak ga jij kleding kopen? Nah 12. Meestal alleen of met iemand erbij? Politie 13.Gooi je wel eens kleding weg? Jackets van slechte koks nadat ik ze heb verteld dat ze moeten opfucken 14. Koop je wel eens kleding die je nooit aan doet? Nee 15. Wel eens kleding aan een goed doel gegeven? Ja. Aan de slechte koks 16. Wat voor merkkleding draag je? C&A 17. Wat voor schoenen heb je het meeste aan in de zomer? Slipper 18. En in de winter? Slipper 19. Welke kleding heb je als laatste gekocht? Slipper 20.Welk kledingstuk was je duurste ooit? Slippes 21.Welk kledingstuk is echt een miskoop geweest? Slipper 22.Hoevaak koop jij een nieuwe winterjas? In mei 23. Wanneer koop jij nieuwe schoenen? Nadat ik ze naar een slechte kok heb gegooit 24. Heb je winterschoenen? Nein 25. Heb je wandelschoenen? Nein 26. Heb je zomerschoenen? Nein 27. Wat draag jij in de zomer? Geen onderbroek 28. Wat draag jij als je zomers gaat slapen? Muggen 29. Wat draag jij in de winter? Sneeuwmannenpak 30. Wat draag jij als je in de winter gaat slapen? Knolpower trui 31. Draag je andere kleding op vakantie? Wtf zeg jij 32. Wat voor zwemkleding heb je? Bikini 33. Heb jij lievelingskleding? Mijn hartjes onderbroek. Niet verder vertellen hoor hihi 34. Wat draag jij als je alleen maar binnen zit? Kookjas 35. Heb jij skaterbroeken? Wtf is dat 36. Draag jij bedrijfskleding op je werk? Zeker weten! 37. Heb jij een schooluniform? Ik kook 38. Wat doe je aan naar een gala? Ik heb geen vrienden 39. Met wie ga jij kleding kopen? Mijn mammmmmaaaa 40. Laat je anderen oordelen voordat je kleding koopt? Nee 41. Wat voor ondergoed draag jij? Slip 42. Hoeveel beha's heb jij en hoe duur? 20 43. En hoeveel broekjes en hoe duur? 60 44. Hoe duur zijn jouw sokken en hoeveel? 1 45. Heb je wel eens tweedehands kleding aan? Nee 46. Wil je graag een groot merk op je kleding zodat iedereen dat kan zien? - Hell’s Kitchen - 47. Houd je van kleding? Nee 48. Combineren de kleuren van je kleren altijd goed? Nee 49. Koop jij altijd gelijk een trui/shirtje bij je broek? Ik koop geen broek 50. Hoeveel paar schoenen heb jij? 69 51. Hoeveel (spijker)broeken heb jij? Geen 52. Ontwerp je zelf wel eens kleren? Haha 53. Als er een gat in je broek zit maak je dat dan? Groter 54. Kan je goed naaien of breien? Ik kan zeer goed naaien hihi |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |