![]() |
Bang voor coronavirus
Wat is jullie mening over het coronavirus en alles eromheen?
Ik zit er alleen een beetje mee dat dadelijk alle toetsen van school moeten worden ingehaald en in het ergste geval we uitlopen tijdens de zomervakantie of nog een heel jaar opnieuw moeten doen. Voor de rest, lekker 3 weken niks doen:| |
Jup. Doodgaan is beter.
|
Het is trouwens "dadelijk", en "opnieuw". Ik raad je aan om een heel jaar over te doen.
|
> doet havo
|
Citaat:
|
School doet er echt wel alles aan om goed voor jullie te zorgen hoor, hun doel is niet om jou te naaien. Heb daar een beetje vertrouwen in!
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast: In welke klas zit je? Als je geen eindexamenklas bent, hoef je je geen zorgen te maken... |
Citaat:
|
Vervelend joh. Denk eens aan de échte slachtoffers van deze crisis. De bonussen voor dit jaar kunnen we wel op onze buik schrijven :bob:
|
nou in jouw geval kan dat dan een hele grote bonus zijn :cool:
|
Vergrijzingsterminatorvirus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Godverdomme er zijn belangrijkere examens in het leven. :mad:
HET LEVEN :mad: |
Citaat:
GA MAAR EENS ALS ZZP'er AAN HET WERK JOH EN GVD DE MALEDIVEN IS OOK AFGESLOTEN EN ALLES EN ANDERS WAS IK DAAR HEEN GEGAAN |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten tweede, onderwijs op afstand lijkt me een stuk betere oplossing uit onderwijsoogpunt. Ten derde, de recreatie- en toerismeindustrie zullen niet blij zijn met het opheffen van half hun hoogseizoen. Domme oplossingen zijn inderdaad zo simpel :rolleyes: |
Citaat:
|
Vervelend dat we allemaal in zo'n onduidelijke situatie zitten...
|
Ik heb trek
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10. |