Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Because the night-Jan Wayne video (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=195924)

Yamyam 24-08-2002 22:08

Because the night-Jan Wayne video

Weet iemand wie die jongen in die clip is? Iedereen die wat info heeft, pleaaaaaaase antwoord. :)

Wouter Youth 25-08-2002 08:36

Citaat:

terror koe schreef:
misschien Jan Wayne?
nee dat is een kale oude enge man, niet te verwarren met jan Vayne.
trouwens verschrikkelijk debiele muziek die tegenwoordig op tv is.

-=Kobuz=- 25-08-2002 11:56

Helaas wordt dit door veel mensen bestempeld als trance en krijgt trance zo een slecht imago. Mensen, dit is dus GEEN trance, maar top40-brollenmuziek!!!

Extreem fout nummer btw, geef mij maar M.O.R.P.H - Consequence ofzo :D

eXo 25-08-2002 11:59

Citaat:

-=Kobuz=- schreef:
Helaas wordt dit door veel mensen bestempeld als trance en krijgt trance zo een slecht imago. Mensen, dit is dus GEEN trance, maar top40-brollenmuziek!!!

Extreem fout nummer btw, geef mij maar M.O.R.P.H - Consequence ofzo :D

:confused: uh..oké..

bedankt voor de mededeling

eXo 25-08-2002 12:00

volgt nog een mededeling:ík vind het wel een geinig nummer.. niet om thuis te luisteren maar tijdens uitgaan enzo..

*maai* 25-08-2002 13:34

Ik snap die clip nooit...

Lean 25-08-2002 13:40

Citaat:

eXo schreef:
volgt nog een mededeling:ík vind het wel een geinig nummer.. niet om thuis te luisteren maar tijdens uitgaan enzo..
ik ook wel eigenlijk, terwijl ik niet van top 40 hou. Maar ja t heeft wel iets. En die clip snap ik ook niet..

Firefly182 25-08-2002 18:20

nou, ze zitten dus eerst in de auto, dan krijgen ze ruzie en stapt zij uit de auto en gaat die discotheek in. Hij gaat dan ook naar binnen(na de nodige berouw) en wil het eigenlijk denk ik goed maken. Dan gaat zij met een ander dansen en denkt ze terug aan dat ze buiten in de regen stond te janken ofzo. En dan komt alles toch weer goed, want het was maar een flash forward

Supernummer trouwens :D

Mr Stilo 25-08-2002 23:29

Dat meisje wat erin zit.......is echt vet lekker.....ik vind haar het mooiste meisje wat ik ooit heb gezien...klinkt mischien wat overdreven....maar toch.....damn wat is ze lekker

LeRatLuciano 25-08-2002 23:34

Citaat:

-=Kobuz=- schreef:

hoe kan je in godsnaam al die soorten house(ja sorry als het een belediging is maar ik weet geen verzamelnaam voor al die soorten) onderscheiden

volgens mij had je vroeger house en techno...nu hoor ik echt van die namen als industry/trance/club ..

het zal wel denk ik dan :confused:

Rat

jnieuwelaar 26-08-2002 17:20

Waardeloos nummer trouwens. Weet niet wie die geile gummie is in de clip.

BBEM 26-08-2002 20:53

Citaat:

DimitriFreshwell19 schreef:
Dat meisje wat erin zit.......is echt vet lekker.....ik vind haar het mooiste meisje wat ik ooit heb gezien...klinkt mischien wat overdreven....maar toch.....damn wat is ze lekker
i totaly agree, als iemand haar nummer heeft... let me know

)Vampje( 26-08-2002 22:36

Citaat:

'Vet lekker' zou ik haar niet willen noemen, en het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien is ze ook niet. Maar ze is inderdaad erg knap en heeft een mooi figuur.

Mr Stilo 26-08-2002 23:00

Citaat:

Vampiria schreef:
'Vet lekker' zou ik haar niet willen noemen, en het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien is ze ook niet. Maar ze is inderdaad erg knap en heeft een mooi figuur.
ieder z'n smaak toch.....ik vind haar echt toppie hoor

)Vampje( 27-08-2002 09:48

Citaat:

ieder z'n smaak toch.....

Daarom zeg ik ook mijn mening :rolleyes:

Mr Stilo 27-08-2002 11:05

Citaat:

Vampiria schreef:
Daarom zeg ik ook mijn mening :rolleyes:
oke :)

bam 27-08-2002 13:09

men zegt dat ik er op lijkt :o

op 1 of andere manier

kussie van Michelle 27-08-2002 13:45

tis un zeiklied
maaaaaaaaaaah euhm dat meisje he.. die heeft de hoofdrol gehad in die film *...* ugly (kweet nie meer hoe je dat schrijft :o :p) Spreek uit: Kajoetic ugly

hebbik gehoord ? :confused:

*maai* 27-08-2002 14:27

Citaat:

kussie van Michelle schreef:
tis un zeiklied
maaaaaaaaaaah euhm dat meisje he.. die heeft de hoofdrol gehad in die film *...* ugly (kweet nie meer hoe je dat schrijft :o :p) Spreek uit: Kajoetic ugly

hebbik gehoord ? :confused:

Coyote Ugly?
Maar volgens mij spreek je Coyote toch echt niet als kajoetic uit... ;)

Carpe Diem 27-08-2002 15:37

Lekker meid inderdaad!

:)

kussie van Michelle 27-08-2002 17:47

Citaat:

*maai* schreef:

Coyote Ugly?

jah dat ding :)
nouwen ik wel :o :p

Danique 27-08-2002 20:01

die clip gaat zo over een stelletje dat ruzie maakt en het dan weer goed maakt..
heeeeeeeeel boeiend...

Firefly182 28-08-2002 19:12

ze heeft een vooruitstekende kaak daar wordt je niet goed van en die gast lijkt wel door een vetbad heen te zijn gegaan..... :( Maar ut liedje is super. :D

Femme-Fatale 28-08-2002 20:53

Citaat:

*maai* schreef:

Coyote Ugly?

Dit is toch heel iemand anders??

kussie van Michelle 29-08-2002 13:19

Citaat:

charmedkiz schreef:

Dit is toch heel iemand anders??

kweet niet :confused: dat werd mij gezegd.. hemal in begin van de clip lijkt ze er wel op :)

Femme-Fatale 30-08-2002 11:31

Citaat:

kussie van Michelle schreef:

kweet niet :confused: dat werd mij gezegd.. hemal in begin van de clip lijkt ze er wel op :)

Volgens mij is dat toch echt een ander meisje..

MegaManX 01-09-2002 23:27

piper perabo is heel iemand anders die de hoofdrol heeft in coyote ugly

http://www.bigstars4u.com/piper-pera...ges2/pp002.jpg

..dat meisje in de clip komt me wel bekend voor jah...erg leuk meisje :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05.