![]() |
Because the night-Jan Wayne video
Weet iemand wie die jongen in die clip is? Iedereen die wat info heeft, pleaaaaaaase antwoord. :)
|
Citaat:
trouwens verschrikkelijk debiele muziek die tegenwoordig op tv is. |
Helaas wordt dit door veel mensen bestempeld als trance en krijgt trance zo een slecht imago. Mensen, dit is dus GEEN trance, maar top40-brollenmuziek!!!
Extreem fout nummer btw, geef mij maar M.O.R.P.H - Consequence ofzo :D |
Citaat:
bedankt voor de mededeling |
volgt nog een mededeling:ík vind het wel een geinig nummer.. niet om thuis te luisteren maar tijdens uitgaan enzo..
|
Ik snap die clip nooit...
|
Citaat:
|
nou, ze zitten dus eerst in de auto, dan krijgen ze ruzie en stapt zij uit de auto en gaat die discotheek in. Hij gaat dan ook naar binnen(na de nodige berouw) en wil het eigenlijk denk ik goed maken. Dan gaat zij met een ander dansen en denkt ze terug aan dat ze buiten in de regen stond te janken ofzo. En dan komt alles toch weer goed, want het was maar een flash forward
Supernummer trouwens :D |
Dat meisje wat erin zit.......is echt vet lekker.....ik vind haar het mooiste meisje wat ik ooit heb gezien...klinkt mischien wat overdreven....maar toch.....damn wat is ze lekker
|
Citaat:
hoe kan je in godsnaam al die soorten house(ja sorry als het een belediging is maar ik weet geen verzamelnaam voor al die soorten) onderscheiden volgens mij had je vroeger house en techno...nu hoor ik echt van die namen als industry/trance/club .. het zal wel denk ik dan :confused: Rat |
Waardeloos nummer trouwens. Weet niet wie die geile gummie is in de clip.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
men zegt dat ik er op lijkt :o
op 1 of andere manier |
tis un zeiklied
maaaaaaaaaaah euhm dat meisje he.. die heeft de hoofdrol gehad in die film *...* ugly (kweet nie meer hoe je dat schrijft :o :p) Spreek uit: Kajoetic ugly hebbik gehoord ? :confused: |
Citaat:
Maar volgens mij spreek je Coyote toch echt niet als kajoetic uit... ;) |
Lekker meid inderdaad!
:) |
Citaat:
nouwen ik wel :o :p |
die clip gaat zo over een stelletje dat ruzie maakt en het dan weer goed maakt..
heeeeeeeeel boeiend... |
ze heeft een vooruitstekende kaak daar wordt je niet goed van en die gast lijkt wel door een vetbad heen te zijn gegaan..... :( Maar ut liedje is super. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
piper perabo is heel iemand anders die de hoofdrol heeft in coyote ugly
http://www.bigstars4u.com/piper-pera...ges2/pp002.jpg ..dat meisje in de clip komt me wel bekend voor jah...erg leuk meisje :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |