![]() |
Gta3
HEt spijt me oprecht dat ik weer een topic open met de naam GTA 3 maar ik zit toch echt met een probleem.
Ik heb een GEforce 2 MX/MX400 videokaart en win XP. Ik heb die XP patch al gedownload en ben ook naar http://www.hatarskolan.nu/action/ gegaan en heb die informatie opgevolgd,er wordt dus aangeraden om een oudere detonator te download, dit heb ik gedaan alleen nu zit ik met het volgende probleem dat ik niet weet hoe ik die detonator moet installeren.... Weet iemand raad :) |
ten eerste, past beter op S&M
je kan een detonator downen de site van NVIDIA daar staat linksbovenaan in de downloadsectie detonator download versie 30.82 (nieuwste release) dan moet je dat bestandje installeren (ik neem aan dat je weet hoe dat moet :p) dan ff restarten en klaar |
Citaat:
je PC, je Pc word dan Onstabiel. De nieuwe drivers zijn namelijk voor nieuwere PC's :rolleyes: |
Citaat:
Je kunt die detonator gewoon gebruiken, je ziet verschil. |
Citaat:
|
Neeje, ik zie verschil tussen 30.82 en 23.11 hoor...de texturen zijn scherper en zachter
En de 30.82 drivers werken goed met gta3 met gf2, 29.42 zijn voor mij de snelste drivers ooit, 30.82 iets trager maar dat geldt misschien enkel in bepaalde gevallen... Je hebt de stand-by patch nodig van microsoft om gta3 grafisch correct te draaien...waarschijnlijk heb je de verkeerde patch gedownd :) |
Citaat:
|
Citaat:
Wat voor bullshit is dit!!!!!!!! Ik had een gf 256 met een amd 1333 geen xp!! en niks aan de hand. Dus niet zeuren het geld toch alleen maar voor je video kaart. En deze drivers doen het goed op een gf 256. |
Citaat:
en als ik die driver 30.30 installeer word ie onstabiel tijdens de gamen crash mij PC ik heb hem nu op 23.11 staan ja natuurlijk doen ze het goed op een GF 256 welke driver heb jij? :rolleyes: ik zeuren?? ben je vandaag met je verkeerde been uit je bedje gestapt Hellracer? :p Past beter bij ..-> S&M <-.. |
wie heb een code voor alle levels vertel mij dat dan :confused:
|
Citaat:
want die heeft het al gevonden. |
30.30 driver is beta en onstabiel...wat niet altijd zo is voor betadrivers, maar haal de reference 30.82 dan toch, die draaien tenminste
|
:p ik heb geforce2 mx 400 en gta3 doet het heel goed hoor dus geforce 2 is niet slecht :D (y)
|
Citaat:
|
|
Ziet er mooit uit (y)
|
ff een vraag tussen door, hebben er nog meer last van Unhandled Exception foutmeldingen? ik krijg ze steeds vaker, en standaard bij de missie "The Exchange" :(
en ja, heb de technise afdeling van de game al om hulp gevraagd, maar die doen helemaal geen flikker... :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |