![]() |
Ik ben boos. #1
Ja, mijn geilheid ook echt ver onder het vriespunt.
Uitloktopic 2.0 Post hier dingen die je boos maken. (y) |
Overigens doe ik ook wat aan mijn boosheid hoor, niet dat ik meteen bushokjes in elkaar trap.
|
Citaat:
Sterkte in deze moeilijke tijd |
o
|
Citaat:
|
Ouders die nu zitten te zeiken dat ze hun kinderen thuis hebben en dat ze het zo druk vinden. Ja, maar we hebben al heel lang allerhande vormen van anticonceptie dus zeik niet. Verder hadden we niet zo'n last gehad van deze pandemie en overbevolking als mensen gewoon seks hebben voor plezier in plaats van er meteen een levens mens er van te maken godverdomme.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen die lysm onder een foto met hun hubbie zetten vind ik vaak ook verschrikkelijk.
|
Nvm ik ben alweer geil
|
Citaat:
|
Love you so much.
Blijkbaar niet genoeg om het godverdomme helemaal.uit te typen SAMANTHA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
op je hoofd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn koffiezetapparaat is stuk. :bob:
Maar vandaag heb ik een nieuwe. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou eigenlijk was hij al een beetje stuk aan het gaan. :bloos: Maar afgelopen week braken er ook daadwerkelijk dingen af. :D (n) Maar goed, ik wilde dus over een tijd pas een nieuwe dure aanschaffen, maar nu dacht ik, oké dit gaat niet meer en ik verheug me nu al op een kopje koffie uit het nieuwe apparaat. :cool:
Ik was wel echt boos :D, maar daarna besefte ik dat alles wat de laatste tijd stuk gaat ook uit een stomme periode komt waarin ik nog bozer was. <3 |
Wat voor nieuwe unit heb je?
|
Een goedkoopje van Philips, bonen en snelfilterkoffie. En het kopje wat er nu uitkomt is ook echt lekkerder dan die ik de laatste tijd had. :o :D (n)
Maar goed, nog niet perse de gene die ik had willen hebben, maar ik ben skeer fftjes. Heb ik iig wel een tweede voor in mijn pied-ŕ-terre wanneer mijn leven weer een beetje gaat floreren. |
Elke keer dat Haller op een topic reageert.
|
Noujazeg
|
Citaat:
|
Ik heb ook geen broek aan
|
Octo draagt ook geen broek
|
Citaat:
|
Och wat had ik het toch moeilijk.
|
Citaat:
|
Ja maar dat is nooit echt weg geweest. Ik had het toentertijd overigens oprecht moeilijk.
|
Dat is zeer kut man
|
Hoe dan ook, ik hoop dat je het nu minder moeilijk hebt of helemaal niet meer.
|
:) gaat weer beter want met de mensen die me boos maken heb ik steeds minder mee te maken... (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |