![]() |
Wat moet ik doen in 6vwo
Hallo allemaal,
Ik zit nu in 4 vwo en ik ben voor een aantal vakken een jaar versneld (4 in totaal). Dit betekent dus dat ik voor die vakken komend jaar examen mag doen. Na het examen is er echter een klein probleem, want dan heb ik veel minder les, omdat ik geen les meer heb voor de dan al afgeronde vakken. Heeft iemand hier ervaring mee of een idee wat ik dan kan doen? Alvast bedankt |
Citaat:
|
Het probleem is dat ik dan een gatenkaas rooster heb en, aangezien het om best wat uren gaat, ik iets moet hebben om te doen in die tijd (dat moet ook van school).
Ik heb alleen nog geen idee wat dat gaat worden |
Citaat:
|
Profielwerkstuk?
|
Ik zou iedere dag gaan slapen, wakker worden, ergens eten en drinken in de tussentijd. Maar das ook een goeie tip voor 5 VWO trouwens!
|
Citaat:
Ik heb al eens met school gepraat, maar die zegt dat ik zelf met een idee moet komen |
Kan je vast iets voorbereiden voor je studie die je hierna wil gaan doen? Een taal leren? Bijles geven?
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze uren hoeven niet perse worden ingevuld als "lesuren", de enige voorwaarde is dat ik wat leerzaams doe. |
Leer jezelf een nieuwe sport, of een instrument. Overigens ben ik wel eens met confused, kijk eens naar hoe school verantwoordelijk is voor de invulling van de uren.
|
Welke vakken heb je, en welke 4 daarvan zijn de vakken waarin je versneld bent? Weet je al wat voor studie je na het vwo wilt gaan doen, en welke van jouw vakken daarvoor van belang zijn?
|
Ik heb een NT/NG profiel met nlt, aardrijkskunde, wiskunde B, grieks en duits.
Ik heb nog geen idee wat voor studie ik na het vwo wil doen, maar ik denk aan iets technisch, wiskundigs of natuurkundigs. |
Citaat:
|
Citaat:
Er loopt nu het plan om economie te leren, omdat ik later een studie bedrijfskunde wil doen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |