![]() |
Ziet hij me zitten?
Okee ik ben dus een meisje van 16 en ik heb sinds drie weken af en toe contact met een jongen via snapchat. Twee dagen geleden zij hij dat hij wel vaker wilt snappen. Nou staan zijn vrienden er wel een beetje bekend om dat ze fuckboys zijn. Alleen hij doet tegen mij gewoon lief en gezellig. Mijn vriendinnen zeggen dat hij het alleen maar doet omdat hij in de corona tijd toch geen andere meiden kan zien. Ik weet het allemaal niet meer want ik vind hem echt een leuke jongen!
iemand die mij kan helpen met een goed advies??? :confused: |
Citaat:
|
Als ie je gaat vragen om nudes moet je moeilijk gaan doen. Aan de reactie merk je wel wat ie met je wilt
|
Citaat:
|
He hoe gaat het? We hebben nu al even contact en dat is heel leuk. Maar hoe denk je nu eigenlijk over mij en zou je anders een keer willem afspreken na deze corona tijd. Of videobellen ofzo. Zoiets
|
Citaat:
|
Waarom staan hij en zijn vrienden bekend om het "fuckboy zijn"?
|
Citaat:
|
Oh, klinken wel als mannen waarvan ik wel werk zou willen maken... Maar ik denk ander werk dan zij verwachten.
|
Citaat:
En als deze corona tijd over is zou het ook heel goed kunnen dat ze je niet eens meer zien staan. Ik weet hoe dat gaat. Zeker op die leeftijd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In mijn tienertijd dacht ik ook altijd heel snel zo snel van he, dit is een leuke jongen.
En achteraf bleek ie dan helemaal niet zo leuk te zijn.:D Dat was een goed lesje voor mij om te leren. Niks lijkt wat het is. En dat geld dus ook zeker voor iemands uiterlijk. :D |
Thanks guys, jullie hebben me echt geholpen! Ik denk dat ik maar even aan ga kijken hoe het loopt en proberen hem niet te veel aandacht te geven :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |