![]() |
AvRiL LaViGnE
HeYaH MeNsJuHsZz! ChEcKzZ dA nIeUwE vIdEo vAn AvRiL LaViGnE!
translation: dl avril avigne - sk8ter boi, ik lach me dood als ik die clip zie! 5 rijen spikebands, skate- en bmx "punx" met hun notebookjes. en de politie ontbreekt ook natuurlijk niet he, want zij is dé punk. en ja, het is echt sk8ter... |
JA IDD HEEEL ZIELIG * cmon guys! lets thrash the mall!!! :eek:
|
:D :D echt superdom
|
nieuwe clip?
relaaaxed |
Volgens mij hebben ze het nog over de oude video.
|
Na een keer zien vond ik het wel genoeg. Best wel sneu dat ze iedere keer weer een gitaar vernielt. Had ze best wel aan mij kunnen geven ;)
Maar goed, ik vind de single minder dan Complicated. Losing Grip was anders wel een betere keuze geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat wijf komt arrogant over http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/23.gif
|
ja dus.... wat wil je nou met dit topic?
|
Citaat:
mij vind haar trouwus zeer goed :D maarjah wie ben ik... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het wel coole muziek (y)
|
Citaat:
:rolleyes: |
whaha, ik las een interview in..eh...een blad, weet niet meer welke, van haar. En toen zei ze "meeste artiesten tegenwoordig kunnen geen artiesten genoemd worden omdat ze niet live zingen. Ik zing altijd live, ik zou nooit kunnen playbacken"
deja vu? waarom zegt elke aankomende playbackende doos dat in de muziekwereld?! |
dan denken ze dat ze fans kunnen verzamelen :D ik vind dr maar dom (n)
|
gutgut... zeik toch nie altijd zo... als je t niks vindt stop je oren dan dicht als je t hoort en als de clip komt zap je naar n ander kanaal en als er n interview in n blad staat blader je gewoon door... moeilijk he?
|
Die gitaar waarmee ze die autoruit inbeukt, das verdomme een PRS!!!!!!!!!
|
ja als je nou iets verder kijkt dan die clips en gewoon naar de muziek luistert, vooral die andere nummers.. zijn best wel te pruimen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond het in het begin best wel een aardig nummer alleen klinkt misschien raar als je goed luisterd heeft het iets van alanis weg(zei disaster tegen mij en hij heeft volgens mij gelijk)
verder inderdaad overdreven ik ben punk dus ga een mall traschen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet bijzonder. that's it.
|
ik kijk altijd als de clip op is....
best mooi meissie :p muziek doe ik het niet voor, hehe :D |
de eerste clip dus......
complicated ofzo??? of andere titel?? :confused: |
Ik vind het liedje zelf nog niet eens zo vervelend om te horen, maar als 't te vaak word gedraaid word ik er wel gek van en ik hoef ook helemaal geen cd ofzo. Maar ik vind de clip totaal niet bij het liedje passen. Eigenlijk best wel triest om zo "punk en skate"-achtig te doen terwijl het liedje eigenlijk gewoon heel erg soft is :o
|
Citaat:
moeilijk he, engels :rolleyes: |
okeeeeeeeee....
ik volg dit hele topic niet meer..... maar ik vind haar wel goed... |
Zijn al 6 andere topics van verschenen. Zoekt en gij zult vinden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37. |