![]() |
Hoi vrijheid #1945
poeh hey
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 deadlock 105 Struilhuik 67 Enilorac 65 Macrador 43 Daantje_0705 29 Straatmeid 28 Regenboog 25 Destruct! 24 Holland Oates 18 JaapieEleven 17 Ieke 12 Positive mind 11 Jan Marijnissen 8 Korreltjezout 8 Little Phoebe 8 Mema 7 Loezzel 7 Koekje 5 WolterB 4 zoef de haas 3 Miekje* 2 Pluis 2 neardo 1 Klovorhop 1 hppa 1 |
Maar wat is nou die vrijheid, zonder huis, zonder baan?
Zoveel Turken in Kreutzberg die amper kunnen bestaan. Goed... je mag demonstreren, maar met je rug tegen de muur En alleen als je geld hebt, dan is de vrijheid niet duur |
Wtf, waarom is dit gerapporteerd :s https://forum.scholieren.com/showthr...0#post34766240
|
Hoi
|
doei
|
Ik kan wel een beetje opgevrolijkt worden........
|
Vroeger kinders, had je Athene (Bachir Boumaaza), een YouTuber/streamer avant la lettre. Hij speelde WoW en was daar daadwerkelijk skilled in met best wat world firsts en PVP-titels etcetera. Hij gedroeg zich als onuitstaanbare etter, maar wel eentje die A. hoofdzakelijk een goedzak was en B. ook de skills had om z'n thrashtalk mee te backen.
Vroeger: Deze knul heeft inmiddels, 'n jaar of 10-12 later, zijn eigen cryptocurrency-cult gestart, een beetje L. Ron Hubbard-stylo :facepalm: Holy shit. |
Citaat:
|
:(
|
k ga je rapporteren deadlock
|
Ik wou dat ik verder gescrolld had in dit topic.
|
Citaat:
|
Citaat:
Gekke Belg. |
Die Athene in het laatste filmpje lijkt echt heel veel op een acteur. Maar ik kom niet op welke acteur of welke film. Misschien Alan Rickman maar ik kan geen film terugvinden dat die er zo uitziet. Wat kunnen jullie hiermee? Helemaal niets. Maar ik ben er danig door gefrustreerd :d :bob:
|
Christopher Lee misschien?
|
FREEEEEEDOOOOOOM
|
Citaat:
Edit: Waarschijnlijk een andere schaker trouwens :herp: |
Het deed mij meer aan deze denken
https://images-na.ssl-images-amazon....yL._SX402_.jpg |
Hij heeft ook wel iets weg van Wozniak.
https://i.imgur.com/Z9WJcQH.png |
De grootste heeft z’n laatste van de aanvullende vaccinaties gehad en hij heeft er duidelijk last van. :(
|
Shit, autisme?
|
Ik krijg volgende week een inenting. Autisme, here I come!
|
Citaat:
Nu heeft hij gewoon spierpijn van de prik ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik kreeg gisteren een brief met een afspraakbevestiging bij de gynacoloog in "mijn" ziekenhuis, voor aanstaande maandag.. :confused:
Blijkbaar is er bij het ziekenhuis nog een patient met mijn achternaam en dezelfde geboortedatum en hadden ze ons door elkaar gehaald. De mevrouw die ik aan de lijn had hierover zei wel: "jullie hebben wel een verschillend patientnummer" Oh ja nou gelukkig wel he :herp: |
Positive mind naamzoek hoe is het? Beetje beter dan eerst in je hoofd?
|
Stem FvD
|
|
Citaat:
|
Hoi ik ben er weer. Alive, and ook weer een beetje kicking.
|
Ik ging met een zeer bekende persoon een doodnormaal iets doen. Het was echt lachen, toch mooi hoe er naar je geloerd wordt op straat. :D (n) En als je later vertelt ja ik was ff met *****... Huh wtf die vent is hartstikke beroemd!!!! Uh ja I know. (y)(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ieke je bent een flutmoeder. Je kind vaccineren en het schema uitbreiden in een week tijd. Pffff. Iedereen weet dat dat nooit goed kan gaan!
|
Ieke mishandelt haar kinderen! :nono:
|
Citaat:
Met nummer 2 zijn we uiteraard ook aan het uitbreiden, zelfs meer dan met nummer 1. Meteen al met een week of 6 de eerste die niet in het schema hoort :cool: |
Citaat:
|
Je moet het tempo van je kinderen en de maan volgen! Iedereen weet dat kinderen heel gevoelig zijn voor de stand van de.planeten Ieke, en het zou je goed staan als je daar rekening mee houdt. Dat die 5g masten er zijn maakt het niet makkelijker maar kom, voor je kinderen hoor je te doen wat het beste is.
|
Citaat:
|
Oh, je bent ook nog een werkende moeder.... dan zijn je kinderen helemaal opgegeven. :n
|
Kusjes van een andere werkende moeder <3
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga vandaag aangifte doen
|
Je zou veel beter bleek gaan inspuiten om de schade om te keren!
|
Citaat:
|
De kinderen van mijn beste vriendin mogen ook al geen zand eten!! In wat voor wereld leven wij?!?!???!
|
Onze buurjongen heeft een keer een tulp opgegeten waar zijn ouders bij zaten. Ze moesten er gewoon om lachen, want wat een mal kind! Zo moet je je kinderen opvoeden, take note, moeders!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |