![]() |
Kleuren..
Welke kleur past echt bij jou en/of draag je het meest, of waar sta je bekend om?
Bij mij is dat denk ik zwart en paars en roze.. ofzow.. :) Die draag ik het meest.. en ze passen bij me, vind ik.. |
bruin en rood
|
Ik draag veel aquablauw, limegroen, hardroze en rood... maar zwart vink oowk erg moowj af en toe...
|
paars paars paars! ik ben dol op paars.. niet al te donker, maar gewoon.. paars :| heb veel kleren in die kleur, en ja ik geloof dat ik er wel bekend om sta, omdat sommigen me wel eens liefkozend teletubbie willen noemen.
EN bedankt. Of het bij me past, daar kan ik niets over zeggen. Volgens mij is het wel een vrolijk kleurtje en daar hou ik wel van, want ik hou van kleurtjes.. ofzo :confused: |
Ik draag wel vaak ijsblauw en donkerblauw.... voor de rest heb ik een mengeling van allerlei kleurtjes.
|
I love red!
|
Paars. Bijna al mijn kleren zijn paars.
Mijn kamer is ook paars. Bijna alles is paars. :) De kleur past wel bij mij. Het is een beetje een zweverig, artistiek en spiritueel kleurtje. |
zwart is mooi :)
|
Blauw, beige, rood, wit. Marinelook dus.
|
blauw..
lichtblauw en donkerblauw en maar heel zelden iets er tussen in. |
donkerblauw en khaki
|
zwart en legergroen
|
rood en lichtblauw
|
veel van mij is zwart of blauw, maar ik heb ook wel eens rood of groen ofsow.. :confused: tja..
|
donkerblauw + zwart
|
donkerblauw - beige - wit - zwart - bruin
|
Vroeger droeg ik echt heel veel blauw, alle kleuren blauw, donker, licht, alles.. Ik werd ook 'het blauwe meisje' genoemd door een paar mensen..
Nu is het vooral paars. Ik heb echt veel paarse kleding, ook schoenen, veters, tas.. En eerder werd dat ook al gezegd, paars is wel een beetje een apart kleurtje, beetje zweverig of zo ja.. :) Ik heb overigens ook best wat zwarte kleding, maar vaak ook wel iets paars er bij in combinatie. |
Ik draag veel zwart met roze. Maar ik hou ook van mooi donkergroen, en paars. Heb ook wel fellere kleurtjes, zoals geel en gifgroen.
Ze zeggen dat donkergroen mij wel mooi staat. Maarja, of dat nou zo is... Ik heb niet echt een kleur waar ik om 'bekend' sta. |
Zwart is mooi. Verder roze, zwart, roze, blauw en rood.
|
'k draag veel tinten blauw,vd rest nie egt een spesjale kleur ofsow.. sta ook nie egt om n kleur bekent...
|
bijna altijd iets zwarts, ik vind het wel een mooie kleur, maar ik draag het voornamelijk omdat ik daar dan minder dik in lijk..
daarnaast draag ik ook veel rood en bruin |
ik draag heeeeel veel zwart, maar hou ook van felrood.
Die twee kleuren passen bij mij, omdat ik ze nu eenmaal altijd draag. Na een tijdje gaan die kleuren dan bij je passen... :) |
blauw vind ik gewoon heel mooi. niet heel donker en ook niet heel licht.
ik draag het ook best veel. ik draag ook veel zwart en rood |
blauw, zwart, wit, rood zo ziet mijn klerenkast er n beetje uit :D
en k heb ook nog gele schoenen |
bij mij is alles zwart, heel soms zit er eens een wit shirt tussen of een blauw overhemd, maar over het algemeen heb ik (op spijkerbroeken na) alles in het zwart
|
zwart, paars, roze, groen, blauw.
|
Roze, lichtblauw en donkerblauw.
|
eigenlijk gewoon kleuren in het algemeen, maar voornamelijk felroze
|
Blauw jas, blauw broeken (allemaal) en bijna allemaal blauwe mutstruien. Mijn kleur is dus..
Nee, geen rood. |
Vroeger stond ik bekend als 'smurf', 'blauwe' en 'baby-blauw' ed, omdat ik altijd en eeuwig blauwe kleren aan had. Nu heb ik meer donkere kleuren aan, zwart, donkerblauw, donker rood enz.
|
Vooral (donker) blauw en zwart.. soms groen.. mjah ..iig donkere tinten vooral...
|
zwart en donkerblauw
vroeger paars maar dat is zo saai |
heel lichtblauw, turquise, rood, roze,beige en zwart. Verder draag ik nooit ( nou jah zeg nooit nooit) een andere kleur
|
In de winter vrij veel zwart / donkerblauw. Voor de rest is er eigenlijk geen touw aan vast te knopen....
|
Ik draag veel blauw, vroeger deed ik dat al. Heb wel een periode gehad dat ik veel zwart droeg, maar das een beetje over. Nu blauw/zwart/wit gecombineerd meestal :)
|
zwart, rood, grijs, beige (hoe schrijf je da? :confused:) blauw en oranje... veel kleurtjes... maar geen groen voor mij.. bah!
|
Ik draag veel paars, blauw en zwart. Maar ik ben van plan ook wat andere kleurtjes te gaan kopen!
|
Citaat:
iets vrolijkere (y) paars en groen combineren (y) dat vind ik persoonlijk wel leuk eigenlijk |
(licht)blauw, felrood, zwart, wit
na een snelle blik in m'n kledingkast. |
Ohh wat leuk dr zijn/waren meer blauwe mensen :)
|
Blauw / rood
Heb ik wel het meest maar niet slechts |
Zwart met rood draag ik meestal samen. Ben gewoon helemaal gek van die combinatie. :)
|
bij mij is dat denk ik combinatie: Zwart/rood zwart/paars en zwart/donkerblauw. Dat draag ik dan ook het meest.
|
Citaat:
|
allesbehalve geel, groen, bruin, wit, oranje en van die pasteltinten gloof ik :o
zwart+felle kleur vinnik leukste :) |
zwart, wit, rood en roze ...
|
Zwart/rood :D
|
zwart, wit en blauw!
soms roze of camel! |
lichte kleuren... ligt roze.. licht blauw... licht bruin...
vind zwart wat minder bij me staan... |
Euhmm ik sta wel bekend denk ik om m'n zwart/rood-combinaties, maar verder draag ik ook wel wit, paars,felroze,...kleurtjes, maar meestal wel in combinatie met iets zwarts. Nooit van die fletse kleuren, omdat ik er dan al even flets uitzie (bv. beige,geel,wc-groen, lichtroze,...)...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |