![]() |
Bad-seks
Wie heeft hier wel 's seks gehad in bad?
Ik kan het je iig wél aanraden..... (y) (Als je een groot genoeg bad hebt, en in de goede houding ligt :D ) Enne...hoe zijn jullie ervaringen? |
Ik heb het 1 keer in bad gedaan....
Was op zich wel leuk maar met z'n tweetjes in een bad...mwah...het water lag overal en het was een beetje krap |
poging tot... :D
het bad was veel te klein,het was lachwekkend hoe we wroetten om gewoon maar alletwee in het bad te kunnen :D |
heb 'k nooit gedaan.. kom ik ff met vraag:
hoe zitte/ligge jullie dan in bad? (want volgens mij pas dat hier bij ons in bad nie zo) |
Op hem gaan zitten
Als je voeten dan niet klemmen :D |
Ja lijkt me wel wat. Maar toen ik er in lag en vroeg of mn moeder erin kwam wou ze niet. Dus nee, nooit gedaan.
|
ik ben jaloers :( ik wil ook met vriendinnetje in bad spelen :S heb alleen geen vriendinnetje :|
|
Citaat:
ga dan ook eens op zoek dan hele tijd zielig doen op forum |
Citaat:
nouja.. later in ons eigen huis maar goed bad aanschaffe :) |
Citaat:
|
neem het dan eens met''n meiske waar je 't eerste jaar geen seks mee hebt...
|
Citaat:
|
Neen, niej echt.. ons bad is ook net wat te klein, het lag wel in de plenning.
|
ons bad is groot genoeg, maar het is leuk voor 1 keer en niet voor elke keer zeg maar, ik lig dan niet zo heel fijn welke positie dan ook, liever op bed of iets anders wat confortabeler ligt
|
Citaat:
|
bad niet, wel zwembad (om 3 uur 's nachts) buitenzwembad, beviel me wel goed
|
Citaat:
... wel een vriend majah :p Het lijkt me echt heel leuk & knus. |
Lijkt me weleens leuk....nog nooit gedaan....M'n ouders zijn meestal thuis :mad: maarja we gaan binnenkort naar Den Helder dus daar is wel een bad :)
|
Een keer gedaan, toen we een nachtje in een hotel sliepen. T was niet echt comfortabel te noemen en doordat het water al zo heet was kreeg ik het nog heter :o . Maja verder wel leuk om een keer gedaan te hebben..
|
hmm wij hebben geen bad! :(
|
Haha, is heel leuk maar het klotst wel enigzins *klots alom* (y) :D
|
wel gedaan zeer leuk alleen moesten we in 1 houding blijven liggen anders gleden we onderuit
|
Citaat:
Tja...en mn vriend...?Later pijn aan z'n pols ( :confused: ) |
Citaat:
1-0 |
wel eens geprobeerd, maar het badje was te klein...
|
Geprobeerd wel, maar ik vind het persoonlijk veel liever en geweldiger om gewoon lekker saampjes te liggen... Het bad is ook te smal voor mij bovenop, aangezien ik dan mijn benen nergens meer kwijt kan en dat niet zo fijn is :). Op de zij zou eigenlijk wel moeten lukken, hadden we toen niet geprobeerd, volgende keer zeker!
|
Citaat:
Ah for old times sake he Spacie :p |
Geef mij dan maar n douche,
als je t in bad gaat doen ligt het water denk ik tot beneden in de woonkamer.... |
t idee heeft wel wat > we hebben een jacuzzi :p
maar nooit geprobeerd en lijkt me ook niet erg comfortabel |
geen bad en geen vriend/in, schiet nie echt op he
|
Citaat:
neukuh ? :o |
Citaat:
{offtopic]ik heb jou ook gemist hoor[/offtopic] |
Citaat:
Net zoals andere mensen al zeiden; het is moeilijk een relaxed standje te vinden, allemaal nogal glibberig... :D Maar verder is het echt wel koel :D |
Eigenlijk ben ik vlieft op spacegirl...
|
Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat het geil is... |
Citaat:
|
Het leven zit vol verrassingen :p
|
we hebben geen beschikbaar bad:p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |