![]() |
verschil tss zaadlozing en orgasme?
is dat er ?
|
Dat is er inderdaad. Jongens die nog niet in de puberteit zijn kunnen wel een orgasme, maar nog geen zaadlozing krijgen. Mannen en jongens in de puberteit kunnen ook een orgasme hebben zonder daarbij een zaadlozing te hebben, wat een droog orgasme wordt genoemd. Omgekeerd is het zo dat het niet mogelijk is om een zaadlozing zonder een orgasme te hebben.
|
alles wat die vent hierboven zei :) is helemaal waar :)
|
Ohw? Ik heb volgens mij altijd zaadlozing :confused: :(
|
Citaat:
|
Ook wanneer je al zaad kan lozen (zogezegd) kan jenmk jee
|
Sorry, er ging iets fout...
Ik heb een keer een verhaal gelezen van een indiase Goeroe die leerde orgasmes te hebben zonder zaadlozing. Het is namelijk toch verspilling van levensvocht, aldus deze wijze oude man. Ook kan je een zaadlozing hebben zonder orgasme, wanneer er een "overschot" aan zaad is aangemaakt. Het hoeft dus niet samen te gaan. |
Inderdaad, het ene hoeft niet per se met het andere samen te gaan. Nog sterker, sommige mensen kunnen het niet eens ;). Ik bedoel... meisjes hebben weleens een orgasme, maar nooit een zaadlozing *LOL*:D.
|
Citaat:
|
hahahaha
|
stel je voor ben je aan het beffen heb je opeens je bek vol sperma :p
|
Ik had laatst een zaadlozing...maar mn orgasme kwam echt pas later. Hoe dit kan weet ik ook niet, maar ik weet t echt 100% zeker....heel vreemd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |