![]() |
Iemand tips tegen mieren?
Het krioelt er hier van.
|
Stoepkrijt schijnt te helpen
|
Of kokend water in de nesten
|
Ik heb echt al alles geprobeerd en het enige dat lijkt te helpen is poeder in combinatie met lokdoosjes.
|
Een miereneter?
|
Of egels, volgens mij lusten die ook wel mieren.
|
Miekje naamzoek
|
Ik heb last van een supernest in de tuin en van de week twee busjes HG gebruikt en wat kokend water. Benzine werkt ook goed maar das een beetje duur in de hoeveelheden dat je het nodig hebt.
|
Oh en ik heb nu een ander poeder via bol.com: Fastion KO Mierenpoeder 400 gram
Kreeg goede reviews maar het mag ABSOLUUT NIET in de buurt van aquaria of vijvers gebruikt worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een tante zweert bij koperen muntjes en kaneel bij de drempels.
|
Citaat:
|
Er liepen er vanmiddag nog twee in totaal van de miljard.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van die doosjes werken goed :y
|
Een potje met een kwakkie ook toch?
Groeten Henk uit Den Haag |
Citaat:
|
Citaat:
http://tiny.cc/ajfmsz |
Citaat:
Maakt het toch minder effectief. |
Hoezo hebben mensen last van ads op YT?
|
Ja dat is ook zo.
|
Toch wel jammer dat de rickroll gefaald is
|
Citaat:
|
Ik wil best advertenties toestaan, maar ik eis dat ze me niet tracken. Als ik treinenfilmpjes kijk dan mag je me best treinenadvertenties geven bijvoorbeeld, en als ik iets over domotica kijk, dan vind ik het prima als je me domoticareclame voorschotelt, maar niet op basis van honderden eigenschappen. Dat is de reden waarom ik ze blokkeer.
|
mijn androidtelefoon geeft nu ook standaard twee reclamefilmpjes voor bijna elk filmpje in de youtube-app :bob: op de desktop heb ik heel blij een adblock en een pihole, dat werkt goed :o
|
Stel je DHCP dan ff zo in dat je PiHole het ook op je telefoon doet?
|
Mieren update: het krioelt nog steeds. Het zijn er aanzienlijk minder, maar ik ben zeker nog niet tevreden. Ik heb tot nu toe de mierenpoeder en lokdoosjes van Action gebruikt en ga morgen verder met bestrijden
|
Lokdoosjes werken alleen voor binnen en zijn symptoombestrijding.
|
Als je er genoeg hebt om alle koninginnen te doden dan is het geen symptoombestrijding. Maar met een groot en wijdverbreid nest dat van meerdere locaties voedsel haalt, levert het waarschijnlijk alleen tijdelijke verlichting ja. Oftewel "aanzienlijk minder" heb je geen bal aan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |