![]() |
Geblokkeerd
hoi
Ik heb een vraagje. Ik had iemand ik denk een jaar geleden ontmoet via tinder. Ik ben ook een paar keer met haar naar de stad geweest en zou nog eens wat gaan doen. De laatste weken heb ik niet veel met haar gepraat want ik zat op vaksntie en nu heeft ze mij ineens geblokkeerd/ verwijderd op WhatsApp en snapchat. Ik weet nu dus niet waarom. Weet iemand iets wat ik zou kunnen doen? Ik heb wel haar facebook en insta profiel gevonden maar is het raar om haar daar nu een bericht te sturen? |
Je zou 1 bericht kunnen sturen wat er aan de hand is. En het daarbij laten.
|
Ze wil je niet meer en dit is het makkelijkste.
|
Niks sturen.
|
Citaat:
|
Wat straatmeid zegt lijkt voor de hand te liggen. Maar het is geen ramp als je 1 berichtje stuurt. Maar waarschijnlijk zal er geen antwoord volgen of een antwoord wat jij niet wil horen.
|
Hoe weet je trouwens dat je geblokkeerd bent?
|
Stuur niet eens dat ene bericht. Accepteer dat ze om wat voor reden dan ook geen contact meer wil. Nee, niet zo netjes van haar om dat niet gewoon te zeggen maar ja.
|
Je bent gewoon geghost wss, accepteer het. Ik zou haar ook geen berichtje meer sturen. Get over it (makkelijk gezegd, maar is moeilijk ikn), er lopen genoeg mensen rond die jouw wel leuk vinden. She doesn't deserve you als ze je zo behandeld.
|
Ik ben een gans
|
Dat is die andere gozer toch?
|
Eh gewoon geghost. Ze wil niet meer, waarschijnlijk iemand anders ontmoet via Tinder. Gaat snel hoor.
|
Citaat:
Citaat:
|
Komt vanzelf. Dit lekker afsluiten voor jezelf en hop weer verder.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31. |