![]() |
Ik ben al een half jaar niet naar de bios geweest
De laatste keer dat dat gebeurde was in de periode vóór The Mask of Zorro in 1998 :ghe::(
|
Ik kan goed begrijpen dat je een half jaar lang de bioscoop vermijdt na een traumatische gebeurtenis zoals deze.
|
Maar ervoor? ;)
Welke precovidische dingen missen jullie??? |
Zonder angst op een terras zitten.
|
Citaat:
Maximaal uit eten gaan. De mogelijkheid om een dag/moment alleen thuis te zijn zonder thuiswerkende partner. Oeh en je kunnen verslikken in het openbaar zonder hoest schaamte. |
- Knuffelen met vriendinnen
- Etentjes met vriendinnen - Dagje shoppen |
Citaat:
Ik werk normaal thuis en heb dan alle rust en ruimte om dat te doen en verder lawaai te maken als ik iets voor mezelf doe: denk aan achter de naaimachine zitten, schilderen en schuren etc. En gewoon troep te maken die ik dan weer opruim voordat mn vriend thuis komt en er geen gezeur is over de troep die ik maak :herp: |
Ik mis helemaal niks.
|
k
|
Oh ja, ik zou wel weer willen hoesten in het openbaar zonder aangestaard te worden. Ik ben een roker, rokers hoesten, laat me. Wel weer fijn dat je alleen maar hoeft te hoesten om mensen uit je buurt te krijgen :o Want dan weten ze de regels ineens weer wel.
|
tenet was wel tof nfs!
|
Citaat:
|
Nou misschien dit weekend maar naar de drive-in dan!
|
Wij zaten met 7 man in een mega grote zaal. Iedereen zat midden-midden in een oppervlak van zo'n 30m2 :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook wel pi * 0,75^2 = 1,8 m2
1 persoon = 1,8m2 Ongeveer 17 persoon kunnen passen in 30 m2 waarvan de radius = 0,75 meter!!!. Dus er kon nog wel wat tussen :O Maar regenboog zei midden midden 7 personen 30m2 / 7 personen = 4,3 m2 voor ieder!! oh mijn glop!!! Ook wel een radius van 1,2 meter! Dat is ruimte genoeg. |
Ik zie veel mogelijkheden voor vraagstukken in toekomstige wiskundeboeken :lampje:
|
Ik ga weer terug naar mijn vectorkunde en integraalrekening :lampje:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |