![]() |
Te druk met werk voor date
Hallo,
Ik weet waarschijnlijk het antwoord al maar toch even jullie mening. 2 weken geleden meisje uitgevraagd maar ze had het druk met werk(dit weekend laatste weekend van de 2 weken) Gevraagd of ze a.s weekend wel op date wilt maar ze weet niet of ze moet werken i.v.m zieken op het werk dat weet ze a.s dinsdag Heb aangegeven dat ik ook wel doordeweeks kan en dat ze maar moet aangeven wanneer ze kan. Haar antwoord: geen probleem. Gisteravond zag ik op haar IG story dat ze met vriendinnen wel uit eten was. Ik heb 2x gevraagd ofzo of ze echt wel wilt en steeds zegt ze dat ze wel wilt. Wat denken jullie wilt ze echt of ze durft gewoon geen nee te zeggen. het gekke is namelijk als ik niks zeg voor 2-3 dagen zegt ze wel weer hoi of hey ofzo. |
Dat eten met haar vriendinnen kan best langer zijn ingepland. dat weet je niet. En wij kennen haar niet. Ze weet niet of ze moet werken tot dinsdag, dus waarschijnlijk zegt ze pas wat over de date als ze weet wanneer ze moet werken.
|
En als ze dan niks laat horen, is het jammer maar helaas en ben je niet interessant genoeg. Laat het nu van haar afhangen. Je hebt het twee keer gevraagd en dat is genoeg. Als ze je leuk genoeg vindt, meldt ze zich wel. Als ze zich niet meldt, vindt ze je niet leuk genoeg. Jammer maar helaas.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |