![]() |
Doen we dit jaar ook een widm poule?
Of zijn er te weinig mensen die dat volgen?
|
Ik heb daar ooit een aflevering van gezien.
|
Ja hoor! Ik kijk het niet maar maak gerust een poule!
|
Leuk
|
Vorige keer had ik Jaapie geprannnnkt
|
Had ik vorige keer gewonnen?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben voor!
|
Maak maar!
|
|
Nooit begrepen wat de charme is van WIDM.
|
Widm moooi
|
Citaat:
|
Maar, ondanks dat ik WIDM helemaal niets vindt, ik ben wel érg gecharmeerd van Weerwolven, Resistance, en Blood on the Clocktower (in volgorde van kinderlijk eenvoudig naar razend meta en complex).
|
Ook dat vind ik niets. (y)
|
Wat is widm?
(grapje, ik heb het erover gehoord, maar heb geen idee wat de spelregels zijn, en het boeit me verder geen ruk) |
widm is een spel waarin 10 BN'ers op reis gaan naar een vreemd land.
Onder die 10 BN'ers zit 1 mol. Elke afleveringen zijn er opdrachten om geld te verdienen voor de pot. De mol moet proberen zo weinig mogelijk geld in de pot te krijgen. Eventueel kan hij/zij ook geld proberen uit de pot te halen. Aan het einde van elke aflevering (1/2 dagen IRL) krijgen alle kandidaten een test van 20 vragen over het gedrag van de mol. De persoon die het minst vragen goed heeft, wordt naar huis gestuurd. In de finale zijn er 3 mensen over, 2 kandidaten en de mol. De persoon die in de laatste test de meeste vragen goed heeft (40 vragen, ook met wie welke kleding droeg bij welke opdracht) over het gedrag en identiteit van de mol wint het geld dat op dat moment in de pot zit. |
Het staat er nu een beetje droog, maar dit zijn de grote lijnen van het programma. ik heb nog niets vertelt over (zwarte) vrijstellingen of jokers. Maar ja daar ben ik voor nu ff te lui voor
|
De L zit niet in het kofschip.
|
Citaat:
|
In de mol natuurlijk :ghe:
|
Citaat:
|
Vanavond is de finale. Wie is het volgens jullie?
|
jij
|
Rapper Sjors
|
Jeroen.
|
Famke Louise.
|
Citaat:
En als dat zo is, win ik de poule mssn nog wel :o |
Ik denk Nikkie.
En vorig jaar had jij toch ook de poule gewonnen |
Citaat:
|
Wat nu weer
|
Gefeliciteerd Regenboog
|
Hoezo zet je niet in op je mol dan, Pheebs?
|
Ik heb de poule op werk gewonnen :cool:
|
Lange Frans
|
Ik was vergeten punten op Nikkie te zetten. Misschien maar beter ook
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb alle 4 de poules waar ik in zat gewonnen :cool: |
ik heb alleen de poule gewonnen van de scholieren.com discord
|
Wel leuk dat ik elke keer word uitgenodigd voor poules met alleen Japies of Jaapjes
|
Ik zat vorig jaar in een poule met elementen :D dit jaar geen extra uitnodiging gekregen.
|
elementen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |