![]() |
Gaan jullie ook naar de Ikea
Voor een klein dingetje zoals wijnflesstopseldinges.
Dan ga je dus 5 keer omdat je het steeds vergeet en met andere zooi thuis komt. Dan vergeet je het natuurlijk weeerrrrrrrr :herp: :D |
Ik ga alleen naar de IKEA voor de lekkere Zweedse gehaktballetjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik koop de meeste kleinhoushoudelijke dingen bij Blokker of online.
|
Ik was vorige week in de Ikea om iets te kopen, maar toen ik daar was bedacht ik me dat het helemaal niet in mijn auto ging passen:herp:
Oh en ik kreeg de kopjes die ik wilde hebben niet mee omdat ik de bijbehorende schoteltjes niet had gepakt. Man man man, ik wilde die schotels niet eens. |
Ik kan lopen naar de ikea, maar ik heb geen zin in mensen, zeker nu niet, dus ik blijf er uit de buurt.
|
Ik maak altijd lijstjes voor ikea, zo door de tijd heen en dan als ik ga werk ik mijn lijstje netjes af :y
|
Nee, want de dichtstbijzijnde IKEA ligt in Duiven :herp:
|
en je hebt een principiële hekel aan duiven? vliegende ratten he? wolter de dierenhater? zeehondjesknuppelaar :bob:
|
:bob:
Ik ga niet 2 keer 30+km voor iets kleins afleggen wat ik ook bij een lokale winkel kan kopen, online kan bestellen of meeneem als ik toevallig een keer bij een Ikea ben voor andere dingen ;) |
Citaat:
Jij? |
Alleen als ik toch bij ikea moet zijn
|
Inmiddels wonen we 45 minuten van de ikea af, maar toen we nog in Enschede wonen, gingen we met enige regelmaat naar de Ikea. Meestal inderdaad wel met een lijstje :herp:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59. |