![]() |
Nieuwe kleding
Vanwege een discussie met mijn lieftallige wederhelft deze enquête. Omdat ik graag even wacht tot de juiste gelegenheid om een nieuw hemd of trui aan te trekken en bijvoorbeeld liever geen nieuwe schoenen aandoe wanneer het regent. Terwijl mevrouw dat onbegrijpelijk vindt en zo snel mogelijk de nieuwe aanwinsten aandoet.
Hoe zit dat hier? |
Casual dingen trek ik gelijk aan. Als ik een shirt heb gekocht voor een gelegenheid, dan wacht ik. Of als het een fancy iets is wat je niet zomaar aantrekt naar de supermarkt ofzo. En met mijn mooie witte schoenen ga ik de deur ook niet uit als het regent, en die zijn niet eens meer zo nieuw, maar nog wel wit :cool:
Ik denk dat zij het goede gevoel van de aankoop graag zo snel mogelijk voortzet. |
Gelegenheidskleding draag ik natuurlijk pas op die gelegenheid..., de rest doe ik wel vrij snel aan, maar als ik in het weekend nieuwe kleren koop ofzo, dan draag ik alsnog dat weekend mijn jogging pants en hoodie en afgetrapte sneakers. Nieuwe schoenen draag ik niet in de regen, sowieso draag ik mijn nette mooie schoenen niet in de regen, zelfde geldt voor mijn leren jassen. Alleen als ik die dag nette kleding aan moet en het regen dan denk ik, oke het moet.
|
Zo snel mogelijk tenzij gelegenheidskleding.
|
Ik heb vrij weinig gelegenheid om niet-werkkleren aan te doen, dus als ik eens de kans heb dan draag ik meestal iets wat lekker makkelijk is. Spijkerbroek + t-shirt. Terwijl ik echt teringveel kleren heb.
|
Ik draag nieuwe kleding vaak vrijwel direct. Maar ik ben tbh ook wel iemand die vrijwel altijd achterloopt met de was, dus een nieuwe broek komt dan ook gewoon heel goed uit. Soms blijft kleding wat langer hangen als ik in mijn hoofd nog niet rond heb welk kledingstuk er goed bij combineert
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hangt er vanaf. Als ik een lading nieuwe basic shirts koop dan ga ik ze niet allemaal gelijk dragen natuurlijk.
Maar nieuwe schoenen die niet tegen de regen kunnen, wat heb je daar aan? Volgens mij heb je dan de verkeerde schoenen gekocht. :herp: |
Citaat:
|
Ik snap nooit zo goed wat mensen dan doen om hun schoenen vuil te maken. Ik heb vrijwel nooit vieze schoenen :confused:
|
Citaat:
Nee, niet daarom |
Citaat:
|
Citaat:
Tegen deuren aantrappen, al dan niet per ongeluk Traplopen en dan even met de neus te dicht tegen de trap aan Door een waterplas fietsen Een boswandeling maken Met de andere zool tijdens het lopen langs de langs de schoen en dan een streep maken Etc etc |
Tijdens het koken de spatel laten vallen bij je schoenen ook een goede
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een tijdje witte sneakers gehad, daar haalde ik soms ( 4 keer per jaar oid) een doekje over, en dat wat meer dan genoeg. Witte allstars ook 2 keer per jaar max in een sopje en ook prima te doen. |
Dat is echt een life skill, tering. Ik moet mijn schoenen echt wel bijhouden en regelmatig poetsen, anders zijn ze binnen no time afgeleefd :o
|
Ik draag nooit nieuwe kleren want ik haat shoppen:bob:
|
Jij gaat bloot?
|
Citaat:
|
Omg mag ik dat eens zien?:bloos:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |