![]() |
Mensen die METEEN op berichten antwoorden, zoals op WhatsApp.
Wat zijn dit voor mensen, want ik hoor er niet bij en ik snap echt niet waarom ik dan meteen een antwoord krijg, want dat is helemaal niet de bedoeling. :s:s:s:s:s:s:s
Ook de persoon die ooit beweerd heeft dat iedereen wel tijd zou hebben om terug te appen op de WC ofzo. :bob::bob::bob::bob::bob::bob::bob::bob::bob::bob: |
En als je een bericht krijgt met hey, hoe gaat het? En dan blijft die persoon typen..... nou dan weet je het wel! Dit is weer een figuur die iets van je gedaan moet krijgen of hulp nodig heeft. :bob: (n) :bob: (n) :bob: (n) :bob: (n) :bob: (n) :bob: (n) :bob: (n) :bob: (n) :bob: (n)
|
Hey, Staatmeid, hoe gaat het?
|
Mensen die één zin per bericht doen, bij drie regels, zoals bij mannen en ik á la. Maar een fucking heel zwetsverhaal van een vrouw van 100 regels en dat dat 1 regel per bericht, godverdomme kap daar eens mee! :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: :mad::mad::mad::mad::mad::mad:
|
Sowieso wanneer je weer eens in een soort van chat geraakt ben, wat verschrikkelijk tijdrovend is, dat die persoon dan gaat antwoorden wanneer je nog niet klaar bent om op die 100 berichten te beantwoorden, dan gaat zo'n gesprek dus helemaal loco door elkaar heen. Godverdomme man.
|
Citaat:
|
Ik vind mensen die direct antwoord verwachten vervelender dan mensen die uren typen (vind ik vaxinerend) of meteen antwoord geven.
|
Ja maar Bas, ik vind mensen in general al vervelend. :herp:
|
Ik heb mijn vrienden er al.op geconditioneerd dat ze geen fuck van me moeten verwachten.
Ik reageer wel wanneer ik daar zin in heb. |
Ik heb het niet per se over vrienden. Maar goed, die kunnen ook de tering krijgen.
|
Ik ben een van die gasten die per direct reageert. Wat nu?
|
Soms laat ik iemand wel hangen :evil:
|
|
Citaat:
|
Ja maar ik blijk dus midden in de maatschappij te staan en dus heb ik contact met mensen. :(
|
Ik ben uit de maatschappij. De background guy sooooo
|
als mensen niet vlug op je serieuze vragen reageren, maar tegelijk wel in een gezamenlijke groepsapp domme plaatjes doorsturen :bob:
|
Citaat:
Fuck. |
mensen die alles op zichzelf betrekken :bob:
|
Nee, ik betrek het niet op mezelf aap. Ik geef je een voorbeeld waarom. Kan nog 80 redenen verzinnen.
|
Ik ben volstrekt ongevoelig voor onbeantwoorde blauwe vinkjes, zowel uitdelen als incasseren. Mensen die dit onbeleefd vinden of wat dan ook, fuck 'em. Ik ga mijn leven niet in dienst van mijn telefoon leven.
|
Maar wat als je een bericht gelezen hebt, maar NIET reageert!!!!! waardeloos geval toch
|
Sommige mensen hebben read receipts uitgeschakeld. Ik moet zeggen dat ik heel goed begrijp waarom men dat doet. Alleen dat stoort mij dan soms wel, niet kunnen zien of iemand iets wel of niet gelezen heeft. Niet omdat ik stante pede antwoord wil, een bevestiging dat een bericht überhaupt gezien is, vind ik toch wel prettig.
|
De vorige keer toen ik iemand (per ongeluk) op read liet staan; was ze daar een beetje boos over :| Soms heb ik geen zin om op berichten te reageren, maar dan klik ik per ongeluk op de notificatie en jeej.
|
Van die mensen die dan opdringerig “?” versturen als je niet direct antwoordt:ghe:
|
:ghe:
|
Wat ook irritant is, zit je lekker op social media te typen en te doen, hele verhalen, je weet zelf. In je stories dan he. Wel nu soms heb ik geen zin om te praten, maar dat doe ik dan wel op social media.
Dat mensen het dan vreemd vinden dat ik niet opneem of niet op WA antwoord, of dan iemand dan denkt oh ze is op insta en daar dan ineens berichten gaat sturen. :herp: Dan krijg je niet zo snel een bericht van me idd, net als wat deadlock zegt, sommige dingen kosten dan gewoon minder energie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja |
Ook als het je madra is
|
Citaat:
|