![]() |
Kan alsjeblieft iemand mij helpen om een gedicht te schrijven.....
voor iemand die me heel erg heeft geholpen en nog steeds helpt...en aangezien ik absoluut niet goed ben in dichten vraag ik het aan jullie...
Tnx http://forum.scholieren.com/smile.gif kussiess |
Woorden
Ik zou zoveel willen zeggen maar er zijn maar weinig woorden die mij zeggen wat ik wil zeggen Ze zijn me lief en ik hou van ze maar vind er geen woorden voor Maar weinig woorden kunnen ook veel zeggen misschien van 'ze' 'je' maken ofzo... verder heb ik al m'n gedichten doorgezocht, maar ik kon niet echt iets vinden. ik heb er wel een aantal over liefde, maar volgens mij moet 't daar niet over gaan? dan zou ik bijvoorbeeld namelijk zoiets hebben: Zo mooi Een gouden engel met een bordeauxroden hart twee zijden vleugels zwevend op de wind als een vlinder zo mooi een grote, ronde, volle maan komt achter de wolken vandaan hij schittert in de donkere nacht maakt de wereld zo mooi geel als een glimlach zo mooi een groene lenteboom met fluwelen knoppen strekt zijn takken uit verspreidt een hemelse geur als de liefde zo mooi. mjah, sorry, ik heb dus niet echt iets. misschien als je dit forum een beetje rondkijkt? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |