![]() |
Als jij weer zou kunnen reizen buiten Nederlandje
WAAR ZOU JE DAN ALS EERSTE HEEN GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN?
Ik zou Apfelstrudel (die nog warm is en met een beetje suiker en een beetje versgeklopte slagroom erop en ook nog zacht, zo zacht dat hij een beetje uit elkaar valt, maar dat geeft niet want je bent een beetje aangeschoten en je hebt net heerlijk rode wangen gekregen van een stadswandeling) willen eten in Weentjes Edit: wie kan Belgjes toevoegen aan de TT ik wil niet discrimineren! <3 |
Zuiden van de Verenigde Staten. Als dit gedoe lang genoeg duurt kan het ook Canada zijn, maar dat doe ik liever niet in deze maanden van het jaar. Lekker mooie natuur zien en in een campert rondrijden. Nee, niet Remco.
|
Citaat:
|
Als het idd nog langer gaat duren, heb ik ook een soortgelijk idee, maar dan in de lente (daar) in Ushuaia!
|
Ik hoef eigenlijk niet echt weg.. :lisa:
|
ik wil wel naar rome :o
|
Ik wil heel graag weer naar Italië. Maar als het over een half jaar nog niet voorbij is ga ik naar het afgelegen huis van een collega in Spanje om daar even bij te komen
|
Mercikes voor den edit sjoeke.
OT: gewoon citytripke ofzoiet |
Amerikaas <3
|
Citaat:
|
Naar de regenboog
|
Wintersport :cool:
Maar ik ga eerst in de herkansing voor het strandhuisje volgend jaar :cool: |
Naar m'n hoogzwangere bestie in Duitsland. Over 2 maandjes is ze uitgerekend en ik wil haar zo graag zien. :'(
|
Citaat:
|
Ik heb net een vlucht naar Nederland geboekt, voor Kerst. Met KLM, dus flexibele tickets mocht het niet lukken!
Volgend jaar wil ik op rondreis naar ZO Azie: familie bezoeken in Singapore, Thailand, Vietnam, Indonesie - de details moeten nog uitgezocht worden :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |