![]() |
Omroep zwart, wat vinden we daar nu allemaal van?
Vertel! Vind je het een goede ontwikkeling? Ben je lid? Ben je bewust geen lid? Vind je het een nieuwe ontwikkeling van verzuiling?
|
Het huidige omroepsysteem met zieltjes werven is natuurlijk zwaar achterhaald en overbodig maar zo lang het bestaat, is het logisch dat er allerhande niche omroepen blijven ontstaan, dus ik vind er niet zo veel van.
|
wat is omroep zwart?
|
Waarom zou ik daar iets van moeten vinden?
|
Ts begint
|
Waarom begint de TS ook specifiek over Zwart? Waarom niet over het onderliggende systeem van de PO?
|
All lives matter.
|
Wat ik wel denk, is dat het raar moet lopen wil ik Zwart minder zendtijd gunnen dan Ongehoord Nederland. Then again, hoe laag leg ik dan de lat. Tsja.
|
Citaat:
|
Wat te fuck is omroep zwart
|
Ik vind het prima.
|
Citaat:
|
Citaat:
! |
Nou, ik vind er niet zoveel van en ben al zeker geen "opiniemaker".
|
ik zit nog in de fase dat ik alles rondom die vermoeiende akwasi probeer te negeren :o
|
Er zijn zat dingen in de media die niet voor mij bestemd zijn, maar waar andere mensen wel heel blij van worden. Zolang er een groot genoeg publiek voor is, zou het gewoon moeten kunnen (within reason, obvs).
Boomers hebben toch ook omroep MAX? De mensen die het hardst tegen omroep zwart zijn, zijn mensen die zelf de hele tijd janken om 'democratie' en 'vrijheid van meningsuiting'. |
Ik vind Akwasi overigens niet zo geslaagd als "woordkunstenaar" en druipt de middelmatigheid van de rest van hem af, wat ik van hem op TV heb gehoord. Maar goed, Van Nieuwkerk heeft het ook lang volgehouden I guess.
|
Ik vind Akwasi ook niet bepaald een genie of tactisch leider voor zijn achterban.
|
Citaat:
Maar ik kijk al lang geen tv meer en ben een beetje afgestompt, dus sowieso weet ik ook niet al te veel over Akwasi. Dat hij bloeddrukverhogende boosheid veroorzaakt bij bepaalde mensen vind ik wel interessant. |
haakte af bij "dekoloniseren van de geest" :D
|
Verkeerde topic Jantje!
|
Ja ja post was al weg hoor :Lisa:
|
T t t t t te laat!
|
Het is de schuld van Zwarte Piet :bob: :freejohanderksen:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33. |