![]() |
Not for Sale en Straatmeids niet-overprikkelende praattopic over gekke nurt bliepjes
Ik kon die andere topic niet terugvinden. :'(
Maar NfS heb je de nieuwe track van Higher Intelligence Agency al geluisterd?????????? |
Ken je Donato Dozzy? :eek:
Ik weet dat nothing beats selected ambient works, maar... |
NfS voel jij je ook wel eens een gekkerd wanneer je muziek luistert? Dat je denkt, omg dit LUISTERT ECHT NIEMAND VERDER WAT BEN IK TOCH EEN GEKKE NURT? Maar k besef de laatste tijd dat er meer van die overprikkelde huilen in een hoekje met een deken over ons heen getrokken-kindjes zijn, maar toch de hele dag kunnen dansen op gekke bliepjes, het komt namelijk omdat we gevaccineerd zijn
|
bliep bloep wubwuwbuwub skrrrr yoyoyoyoyoyoyo EEEEE
|
Ja hee maar waar komt dit hele overprikkeld / hoogsensitief gedoe nou eigenlijk vandaan? Jij bent de enige die steeds dat label op mij wil plakken. Niet dat ik er per sé een probleem mee heb maar ik heb er verder nog nooit iets mee te maken gehad.
|
Iedereen is tegenwoordig hoogsensitief, dus jij ook.
|
Okee prima, maar dan hoef je het niet meer specifiek te noemen hè.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet ook posts op Facebook maken met daarin verhalen dat het zwaar is om hoogsensitief te zijn in deze tijd en dat je je onbegrepen voelt. En iets over nieuwetijdskinderen.
|
Citaat:
|
Maar on topic, ik ga 'm opzoeken. Wat de bliepjes betreft ben ik momenteel in een Future Sound of London fase!
|
<3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |