![]() |
Gaat de avondklok veel invloed hebben op jouw leven ???
Vertel !
|
als je nfs of fizzel fluffy of fleet admiral bent en niet in nederland woont telt deze vraag niet
|
nee
|
Nee, iedereen die mee doet aan onze swingersfeestjes is altijd voor 20.30 hier en vertrekt pas na het ontbijt weer. Geen probleem dus (y)
|
waar is betercore
|
hppa & betercore zijn een goede duo :O
|
In deze maanden niet. Vanaf maart/april ben ik vaker na 21:00 uur buiten.
|
Citaat:
|
ik antwoord ontkennend
|
Nee.
|
Ja.
|
Als ik moet werken wel, anders niet.
|
Niet echt.
|
Citaat:
|
Nee, werken mag nog gewoon. Ik doe nog wel eens na het eten boodschappen maar niet na negen uur. Ik eet wel met een vriendin samen maar die moet dan gewoon op tijd naar huis.
|
Wij doen wel degelijk soms de boodschappen na 21.00, lekker rustig. Maar goed dan plannen we het iets anders hè. Het is meer het gevoel dan dat ik er echt last van zal hebben. Wordt nog wel eens wakker van mensen die om drie uur snachts dronken naar huis lopen/fietsen, daar helpt het hoop ik tegen!
|
Ja, mijn buurman staat nu hopelijk niet meer om half twee 's nachts onder mijn slaapkamerraam te schreeuwen.
|
Als je gewoon toegeeft aan zijn liefde voor jou hoeft hij niet meer te schreeuwen. (Y)
|
Citaat:
|
wordt er veel op gecontroleerd bij jullie? :o schieten ze als je op straat bent? :bloos:
|
95 neuro en ik mag het hopen.
|
als ik zie hoe regelmatig druk het op de weg is, en hoeveel kinderen er alsnog naar school of kdv gaan, en hoeveel mensen met partner of met het gezin naar de supermarkt gaan, dan vraag ik me af of de avondklok zoveel gaat helpen :o
|
Citaat:
|
De mensen die ik de afgelopen weken 's avonds op straat zag waren sowieso al niet de types die iets lijken te geven om 'regels' of 'boetes'.
Zoals de 6 kereltjes die een vrouw in elkaar hadden getrapt op het metrostation waar ik na m'n werk moet opstappen. 🙂 |
Citaat:
|
Ik verkoop werkgeversverklaringen
|
Wat vraag jij ervoor? Ik heb er nl ook één gekregen vandaag.
|
Hangt van de diensten die mij teruggegeven worden door de koper. :o
|
Wij hebben geen werkgeversverklaring nodig. Het ziekenhuis heeft met de regionale politie afgesproken dat identiteitsbewijs en personeelspas voldoende zijn (y)
|
ik ben gisteravond gewoon op straat geweest mahahah
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan ga ik even op straat staan om 21:01 en dan loop ik weer terug naar huis
|
mwuahahhaahahahahhhahahaah
|
ja maar vast om te oefenen hoe je de popo ontwijkt he
viva la resistance :bob: |
Verdomme, ik helemaal expres met het OV naar huis, terwijl ik opgehaald had kunnen worden, en dan word ik verdomme niet eens gecontroleerd! :Bob:
De enige persoon die ik tegenkwam was een bedelende dude die net uit de trein kwam, voor de rest was alles uitgestorven. Vanmiddag daarentegen was het gekkenhuis in de stad. Schrok me een hartverzakking omdat er mensen aan m'n deur gingen trekken. Alle horeca is al weet ik veel hoe lang dicht en de lichten zijn uit, wtf denk je nou?! |
Je betaalt dan ook niet om gecontroleerd te worden maar om vervoerd te worden.
|
Citaat:
|
dat is echt zo'n haubenmeise-opmerking :p
|
Bij Haubenmeise betaal je alleen met je leven en niet met geld met treinreizen
|
Huh?
|
Citaat:
|
Maar ik bedoel als je een aap achter een typemachine zet dan is de kans aanwezig dat er ooit Shakespeare uitkomt natuurlijk.
|
Ineens heeft de avondklok tóch indirect invloed op mijn leven c.q. geestelijk welzijn, wanneer pushnotificaties en nieuwsberichten over rellen zo prominent aanwezig zijn.
|
Citaat:
|
Ja, nu wel. Nu heeft het wel invloed, ja.
|
Goed topic ook :O
Alsof hppa een visioen had. |
Ik hoef niet te werken vandaag, omdat er wrs gereld gaat worden in de straat. 😐
|
Ik zou een tunnel naar de zaak graven en klaar zitten met twee vuurwapens.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |