![]() |
Spelletje: elke dag raden in welke stad er gereld gaat worden.
We hebben nog even een avondklok en laten we er lekker een spel mee doen. Best hoge kansen om dagwinnaar te worden, want we hebben vast nog een avondklok tot september ofzo. Dus.
Ik zet hoog in op: Rotterdam Leiden Utrecht Mijn rijtje voor vanavond. Meedoen kan tot 20.00 uur! Veel succes en speelplezier! Xxx |
Urk
idk flikken maastricht |
DE REVOLUTIE IS BEGONNEN STRAATMEID
|
Mijn lijstje:
Heerenveen Amsterdam Rotterdam Nijmegen Alphen aan den Rijn Eindhoven |
Zwolle volgens insiders
|
Ohja die andere steden sowieso he! Die al begonnen zijn. In topicstart post ik de nieuwe die er bij komen.
Gelukkig net op tijd gepost |
Citaat:
RELLEN NEDERLAND met zwaardjes icoontjes is mijn favo, want die staat boordevol spelfouten. |
Deventer
Rotterdam Leeuwarden |
Kapperszaken en eettenten slaan ze over zeggen ze nu
Maar wel NEUK DE POLITIE |
Oh correctie je kan nog meedoen tot 20.30 want daarna beginnen ze net zeggen ze
|
Ik voeg Arnhem toe
|
Godverdomme in welk jaar zijn we nu beland :ghe:
|
Citaat:
|
Oke laat me even wat informatie verzamelen, dan kom ik terug met een nauwkeurige scriptie.
|
Nou in Roffa werd de ME al lekker bekogeld enzo. lol vuurwerk gooien is echt een vet normale manier van protesteren. :herp:
Ben benieuwd of m'n winkel morgen nog heel is. |
Damsko
Roffa Een plaatsje in Drenthe (Meppel) Urk: rel 2.0 's-Hertogenbosch omdat het kan 's-Gravenhage, daar zitten de hoge heren. Breda Arnhem |
Rotterdam +1
Ik ga kijken wat er allemaal gaande is. Verdomme wat is het toch teringziek. |
Zelf was ik op tijd thuis gelukkig, living on the edge met mijn vergeten eigen verklaring.
Maar ojee, natte sneeuw in aantocht, kan nog wel eens roet in het eten kunnen gooien. |
G + roningen -g + h -en = honing
Mensen willen honing Maar wat als h-k+oning = koning De koning leeft in de paleis. Mark Rutte is zijn minnaar en minnaar rijmt op winnaar. Dus terreur wint. Illuninati confirmed |
In het kort Groningen wordt het volgende
|
Maar ik verwacht eigenlijk niks van Groningen. Dus Groningen is goed
|
Shit... vuurwapens..
|
a
|
Citaat:
|
Hoe kan ik met mezelf leven. Imagine ik zijn. Maar anyways
<serieus-mode> WAAROM DE FUCK GEBEURT DIT. De fucking overheid heeft dit ingesteld om coronabesmettingen te voorkomen. Maar mensen hebben een paar kronkels los in hun brein en gaan "allahu akbar boem boem. Laten we onze vrijheid terugnemen" DE REDEN DAT HET WEG IS DOOR SUKKELS ZOALS JULLIE. kankerdebielen zeg. Al helemaal als je publieke domeinen gaat kapot maken, en de politie gaat bekogelen. Waarom zijn er zoveel stupide mensen in deze wereld. </serieusmode> |
Ik ga nu doom installeren op mijn grafische rekenmachine of een simpele game maken in C/(C++)
de mazzel jongens |
Fijne avond! Xx
|
xx
|
Zwolle +1
|
Agga +
Damsko + |
ME is in grote getale in de binnenstad aanwezig.
|
Ik moet daar de inloggegevens van videocamera's hebben, even zoeken.
|
Ik dacht dat mensen de capital bestormen erg vonden, maar dit is niet veel beter
|
Snitchen bij de popo!
|
Jongens we zijn alleen nog maar veilig in Winterswijk West
|
En Hengelo misschien
|
In baarlo is het ook rustig!
|
Citaat:
|
Zijn Heerhugowaard en Hendrik Ido Ambacht al geclaimd?
|
Ik zou Ambacht geen stad noemen. Mochten ze willen. :')
|
Pijnacker
|
Citaat:
|
Citaat:
(ah de memories van zondagochtend met een kater naar huis fietsen en de refo's zien staren alsof ik de duivel was, lawl.) |
In Alphen was het gister raak, +1
|
Vandaag Apeldoorn, Almelo en Den Helder sws
|
Ik was bezig met een tussenstand, maar ik besef dat als je alles noemt, dat je dan de meeste punten krijgt. Dus aanpassing!
Elke stad die je noemt waar niet in gereld wordt, kost -1! Spieken in Telegramgroepen mag, snitchen mag ook gewoon bij de popo of bij Telegram zelf, het gaat om de intentie. |
Het kan natuurlijk ook in een DORP!
|
Emmen
|
Wie had gister gewonnen?
|
Ik mis Gouda een beetje in de lijstjes van de afgelopen 3 dagen. Gouda was toch zo'n relplek..?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |