![]() |
A week...
A week it is, time is passing by,
alone I am spending my time, by thinking about your sweet face, I swim, I sleep a lot and I ryme. A week it will be, time will fly, I will be living my schoollife, so will you, and we shall be too busy, to even miss, until you or me will arrive. A week it was, to drive us appart, a distance will be built after a while, maybe we will survive, maybe break up, either way, the memories will make us smile... |
en daar de kleine schrotensmid
hij werkte hard om iets te smeden terwijl hij nu zo ledig zit hij wil en kan en zal het niet vergeten droevig zingt hij, laag en traag van één ding dat hij wil vandaag denk lachend aan zijn blinde trouw zacht door zijn snor zingt hij van jou maar geef je twijfels kleine elf ik stook al vuur en zal dra smeden geef twijfel houd de vreugde zelf slaap dan zacht en droom van rede hoor nu de kleine schrotensmid zijn smidse leeft met vuur en zang en zie wat op het aambeeld ligt smeedde hij een stalen wang je gaf je twijfels elfje mijn deze wil slechts bij je zijn mocht je aardig van me denken zal mijn werk me warmte schenken zachtjes houdt hij aan zijn baard de stalen wang gesmeed subtiel en als hij dromend in de verte staart warmt zijn smeedwerk ook zijn ziel |
t'a, niet meer te zeggen, hm? :)
|
tacidvs...heb je dat gedicht zelf geschreven? :eek: (niet om het eventuele plagiaat, maar gewoon om het gedicht ;) :p) 'k vind em echt heel goed. (Sorry, Karen, dat dit in jou topic moet.)
Gedicht van Karen vind ik ook goed en mooi, vooral de eerste regels van de strofes. En het idee, de gedachtes erachter ed... |
Hm, tevens een verzoek mijn gedicht hier niet te behandelen en. Vond het passende repliek, gewoon mijn antwoord.
|
Citaat:
|
too=to verder (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
:), tnx Leo, ben het ook met je 1e opmerking eens :p Verder: too busy? Is dat fout? Dacht toch echt dat dat goed was... Of bedoel je wat anders? |
Citaat:
we shall be too busy , té: too dacht dat dat tochook juist was hoor ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |