![]() |
Sneeuwstormfront topic
Nou nou hoe hard gaat het er bij jullie aan toe?
|
nul
|
Nog geen sneeuw, wel harde wind en smerig koud
|
Het is heel koud en harde wind
|
Jawohl, Sneeuwstormfuhrerin.
|
Het gras is nog meer groen dan wit hier :herp:
|
niks
|
Hier sneeuwt het, auto's zijn wit, de straat nog niet
|
Nou godverdomme moesten we ons hier nu druk om maken wtf
|
Hier sneeuwt het best stevig. Net nog even gauw het pad van de voordeur naar de straat gestrooid :herp:
|
Mijn ouders waren vanochtend zich vanochtend aan het opwinden over dat het zo belachelijk is dat mensen zich opwinden over de sneeuw.
|
Citaat:
|
Zo. Zijn er al mensen ingesneeuwd?
|
Ja hier gaat het te hard. SEND HELP
|
Nee. Jij zoekt het godverdomme maar zelf uit.
|
Ik kwam gisteravond zo hard klaar dat het hele land opeens wit is.
|
Citaat:
|
Ik heb om half 5 een sneeuwengel gemaakt en een stukje gelopen, maar het was vet koud. Ligt toch aardig wat hier.
|
Citaat:
|
Ik ben vannacht twee keer uit bed gekomen om uit het raam te kijken. Ik was net een blij kind:bloos:
|
Citaat:
|
Hier zoveel sneeuw dat er bij elke stap meer sneeuw bij mijn laarsen in kwam vanmiddag. Maar het ziet er wel zen uit (y)
|
Van mij mag het nu wel weer weg, die rommel. En stoppen met sneeuwen ook graag.
|
Kan er niet gewoon een sneeuwzuiger ontworpen worden?
|
Van mij mag het ook wel weer weg. De snelweg was goed begaanbaar maar in de stad kwam ik twee keer bijna niet weg bij het stoplicht.
|
Ik moest me vanmorgen laten testen en heb dus ook gereden en vond niet niet eens heel erg doodeng (y) bij de rotondes bijna uit de bocht geslipt en twee keer niet weggekomen bij een stoplicht maar whatever :cool:
|
|
D66 wil dat schaatsen en een evt elfstedentocht door kan gaan :y
verder is het helemaal nog geen campagnetijd :herp::cool: |
ik ben nu wel blij met de winterbanden :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee nee maar toen ik ze vorig jaar kocht had ik bijna direct spijt omdat er toch nooit meer sneeuw zou vallen :o
|
Hele jaar door zomerbanden en dan je zomerbanden he-le-maal afslijten. (y) Ik zou ook spijt hebben. :D
|
Ik rij rond op zomerbanden. Had er gewoonweg niet over nagedacht totdat er sneeuw lag en ik weg wilde. Maar met gewoon rustig rijden, niet hard remmen en die dingen kom ik ook op locatie (y)
|
Vierseizoensbanden (y)
|
Fiets met bevroren handremmen!
|
De banden van de auto zijn de enige onderdelen die contact maken met de weg, daar mag je echt niet op bezuinigen en die moeten gewoon geschikt zijn voor het juiste weer. Zomerbanden in de winter, met de huidige omstandigheden, zijn gewoon gevaarlijk. Voorzichtig remmen is leuk als je de enige weggebruiker bent, maar dat ben je niet in Nederland.
|
Eens met je pleidooi. Winterbanden komen ook zeker nog hoor. Gebruik mijn auto nu alleen voor noodzakelijke ritten, niet voor de leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha iemand met tweewielaandrijving en zomerbanden probeert hier weg te komen in de straat.
LUTSER |
Mij een beetje schuin aankijken eh als ik door die straat loop eh, ga ik je ook niet helpen eh stom heuptasje
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |