![]() |
Studiekeuze wat nu?
Hoi! Ik ben Gigi,
Dit jaar zit ik in mijn laatste jaar van de havo. Nu weet ik nog niet helemaal welke studie ik wil gaan doen.Ik hoopte dat jullie mij hierbij misschien kunnen helpen met ervaringen of aanbevelingen. :ghe: Ik zit dus op de havo en ga hier na hbo doen. Ik wil niet te ver naar school dus voor mij wordt het of saxion (enschede) of han (arnhem/nijmegen). Ik hou qua vakken van engels en geschiedenis. Ik ben goed in het schrijven van teksten en taalvakken liggen mij ook. Ik ben wel wat introvert dus voor de klas staan is misschien niet het beste plan. Ik heb gehoord dat rechten of communicatie bij mij zou passen, ik weet dat zelf niet zo goed dus als hier ervaringsdeskundige zijn. Laat je horen;) Als iemand nog andere opleidingen weet natuurlijk ook laten horen haha. Nou ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. _O_ |
Hi Gigi,
Ik heb gekozen voor een studie in marketing. Marketing is natuurlijk een breed gegeven en je kan hier veel specifieke richtingen mee uit. Als ik het zo lees ben je vooral goed in teksten schrijven omdat taalvakken je goed liggen. In deze tijd zijn vele bedrijven op zoek naar mensen die content schrijven voor hun online gebeuren (websites, online advertenties, sociale media post, etc). Uiteraard komt er hier heel wat bij kijken en daarover leer je natuurlijk meer in een marketingrichting. Je kan al wat meer lezen over content schrijven in dit artikel: https://hybridagency.be/blog/seo/con...ogle-verstaat/ Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |