![]() |
vwo wiskunde B examen
Kanker CITO :D
|
Overigens wel 44 punten van de 74 behaald
|
En WTF, voor het eerst dat ik mijn tijdsverlenging moest gebruiken voor opgavens 5,6 en 7. Met je geofysica poep. Stop dat lekker in je natuurkunde examen.
Voor de rest was het wel te doen :) |
En daarom doe ik havo :cool:
|
Citaat:
|
huh zijn jullie echt scholieren?
|
Ik wel ja :kekW:
|
oh kut die emoji werkt alleen op discord niet hier (ik nolife echt te veel op discord merk ik nu)
|
On topic though
Kunstgeschiedenis was wel echt bedroevend. Kon ik een beetje gaan uitleggen waarom slapstick kuthumor is en aan welke kenmerken van de vormgeving en spel dat te zien was |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Schaars zeker :p
|
Duits is een regelrechte ramp
|
ik snapte precies niets van alle teksten. De clue van de tekst was heel bijzonder. Eerst gaat het over waar mensen vaak op vakantie willen, vervolgens gaat het over huisdieren, die link kan ik nog wel leggen. Maar dat het daarna gaat over de gevolgen van overgewicht snap ik totaal niet. Of een tekst over het minimumloon dat eindigt in waarom mensen het beste in een groep kunnen leren.
JA WTF WAT MOET IK DAARMEE |
Moest er een link zijn dan? Of waren het gewoon los van elkaar staande teksten waar vragen over gingen?
|
er moest blijkbaar een link zijn. Dat was ook een van de vragen. Hoe wordt de link gelegd tussen onderwerp X en onderwerp Y? Het was in dezelfde tekst, en blijkbaar was onderwerp Y een argument die voor een standpunt over onderwerp X ging. Alleen was het een totaal scheve vergelijking die niemand heeft gelegd.
|
het is niet te geloven ik ben gewoon klaar
|
SCHLUSS
AFGELOPEN helemaal klaar mee Alles af Alles gedaan Nu maar afwachten lekker ff twee weken het koppie leegmaken voor ik weet of ik geslaagd ben |
Lekker (y)
|
nog 1 week te gaan voor de uitslag
|
Wordt het spannens of weet je het eigenlijk al wel?
|
Het wordt denk ik wel spannend
ik heb bewust niets nagekeken of antwoorden meegenomen naar huis of iets zodat ik mezelf een beetje afleid. Ik heb over het algemeen wel een goed gevoel over de examens, maar Duits en filosofie twijfel ik toch wel een beetje over. Ik hoop oprecht dat ik niets hoef te herkansen, ik heb daar eigenlijk niet heel veel zin in eerlijk gezegd. Op zich ben ik sws wel geslaagd als mijn redenatie hierboven klopt dat alleen Duits en filosofie op het randje zijn. Ik kan een vak wegstrepen, en dan (tenzij ik een 1 ofzo heb maar daar ga ik niet vanuit) ben ik gewoon geslaagd met 1 tekort. Maar ik wil eigenlijk het liefst een cijferlijst zonder tekorten, maar dat deel is dus spannend |
Ik zal voor je duimen (Y)
|
Vandaag tussen half 2 en 4 uur kan ik gebeld worden of ik geslaagd ben of niet, spannend
|
Wat verwacht je?
|
Ik verwacht wel dat ik geslaagd ben, ik weet alleen niet zeker of ik het ga halen zonder tekorten
|
Ik weet 100% zeker dat ik geslaagd ben voor de schriftelijke examen van wiskunde _O_
|
Lekker 6,9
|
Goed cijfer
|
7,7 voor Engels
en ben geslaagd *o**o**o**o* |
Gefeliciteerd! *o*
|
Goed bezig!
|
Gefeliciteerd :cool:
|
thanks allemaal *o*
|
Mag ik hier nu eigenlijk nog wel zijn? :bloos:
|
Ik overweeg eigenlijk om VAVO havo en daarna VAVO vwo te doen; ik denk dat het wel een verstandige keuze is. Hmmmmmm
|
Goed bezig Jaap! Nu de hele zomer werken en geld verdienen?
|
Voor iedereen die geslaagd is, proficiat! Voor iedereen die niet geslaag is, ook proficiat!
|
Citaat:
|
Haller ben jij eigenlijk geslaagd
|
Zeker
|
Lekker!!! Gefeliciteerd *o*
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd!!!