![]() |
Gemene vrouw!
Beste mensen,
Ik wil geen namen, want dat deze mevrouw wilt niet dat ik zonder toestemming over haar schrijf. Maar ik moet toch iets over haar kwijd: Ze is beheerder van Quora en ze steld regels op, waarvan ik het NIET mee eens ben. Zo mag je bijvoorbeeld geen pedofilie promoten (Dat is in strijd met vrijheid van meningsuiting), moet je perse beleefd zijn tegen over elkaar en wordt je vaak gelabeld als "respectloos"! Ik ben zelf meerdere malen van Quora verbannen, alleen omdat ik mij niet aan hun stomme regels kon houden: *knip* Quora moet in mijn ogen hun beheerder zelf verbannen. Anders moet die website maar ophouden met bestaan! Hoe zorg ik daarvoor? |
Terecht dat je verbannen bent. En doe wat aan je Nederlands ofzo.
|
Zo van: Ik noem geen namen, maar ik geef wel een link met een bericht van de beheerder waar haar naam onder staat
Verder ben ik het eens met Haller |
“Ook worden op verschillende sites ongewenste meningen verwijderd of vóór plaatsing beoordeeld op discriminatie, onwelvoeglijke taal en dergelijke. Dit heet 'modereren' en wordt door de beheerder van een website gedaan. Daarbij is de Grondwettelijke uitingsvrijheid niet in het geding, omdat een private organisatie zelf mag beslissen wat zij op haar eigen website wel en niet wil hebben staan.”
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Vrij..._meningsuiting |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |