Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Condoom (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=196575)

scorpio_og 25-08-2002 17:45

Condoom

Heyz beste luidjes ik heb deze midag met me vriendin sex gehat,
na dat we klaar waren (moesten stopen omdat ze weg moest).
Keek ik na het condoom.deze was aan de zeikant zo'n 3cm van me eikel af gescheurt.
ik ben trouwens niet klaargekomen,
zei weet nietd at deze gescheeurt is wat nu?
kan ze zwaner woorden ondaks er wel een condoom om me eikel zat en het juist niet daar maar aan de zeikant gescheurt is kan ze zwaner raken?

please help me

StefanLovertje 25-08-2002 17:48

'k zou het haar eerst maar eens vertellen... dan zou 'k haar vragen wanneer ze voor het laatste ongesteld is.. en dan ga je naar de dokter... maar ach.. zoveel kans heb je niet.. me vriend en ik hebben het eens gedaan zonder condoom, ook zonder klaarkomen (nier erg verstandig) maar er was niets aan de hand duss..

Koen 25-08-2002 17:50

Ja, ze kan best zwanger zijn. Kán. Neem liever 't zekere voor 't onzekere en haal morgen nog de morning-after pil. Dan zit je in ieder geval geen weken in spanning of moet je in het ergste geval later nog een abortus laten plegen.

00Mistery00 25-08-2002 17:50

Ik denk dat als je niet bent klaargekomen dat t al minder ernstig is. Je moet t inddgeval wel tegen haar zeggen ...
En vragen of ze aan de pil is want dan is t al helemaal geen probleem!!

scorpio_og 25-08-2002 17:54

...ze is niet aan de pil
en er was geen orgasme

verbal-violence 25-08-2002 18:28

maak nie tuit wat er gebeurd je moet het zeker weten tegen dr zeggen. Hoe kanje sex hebben met iemand tegen wie je niet eens eerlijk bent :S

scorpio_og 25-08-2002 18:38

mensjes ik heb het gezecht ze maakte zig niet zo druk ze zou afwachten

Kirk22 25-08-2002 19:03

weinig kans, maar toch...

verbal-violence 25-08-2002 19:06

Citaat:

Kirk22 schreef:
zelfs al was er geen kans, dan zou ik het nog slecht van hem vinden als hij het neit tegen dr zou zeggen...

Koen 25-08-2002 19:41

Citaat:

Kirk22 schreef:
En toch reden zat om zekerheid te willen hebben, toch? Stel je doet niks en je hebt nét pech, en ze raakt zwanger. Dan zit jij straks óf met een abortus, óf met een kind te kijken. Natuurlijk is de kans klein, maar niet uit te sluiten. Waarom dan nu niet even zo'n morning-after pil halen, en dan van 't gezeik afzijn.

Ik had 't wel geweten ;)

StefanLovertje 25-08-2002 19:52

Citaat:

Koen schreef:

En toch reden zat om zekerheid te willen hebben, toch? Stel je doet niks en je hebt nét pech, en ze raakt zwanger. Dan zit jij straks óf met een abortus, óf met een kind te kijken. Natuurlijk is de kans klein, maar niet uit te sluiten. Waarom dan nu niet even zo'n morning-after pil halen, en dan van 't gezeik afzijn.

Ik had 't wel geweten ;)

ja morning after is goed idee... had 'k ook gedaan. je bent er helemaal niet ziek van hoor... beetje misselijk maar dat is ech maar een beetje.... en 't is wel veiliger...

ruby soho 25-08-2002 22:36

kans is klein, maar niet uitgezondert

k zou t dr eerlijk vertellen zodat ze zo snel mogelijk de morning after pil kan halen (binnen 48 uur)

STP 27-08-2002 20:23

Je kunt inderdaad wel zwanger zijn hoewel ik de kans klein acht omdat je niet bent klaargekomen...

En aangezien het condoom aan de achterkant was gescheurd, de kans is dus klein dat het voorvocht haar zwanger heeft gemaakt...

Overleg even met je vriendin, houw et goed in de gaten en laat d'r bij twijfel zeker testen.

HeerVanHasselt 27-08-2002 21:58

Wat ben je ook een hopeloze gozer dat je zoiets niet meteen vertelt.

a new noise 27-08-2002 22:52

Citaat:

HeerVanHasselt schreef:
15 jaar he :rolleyes:

(ja kanker maar op mijn reactie)

D1984 27-08-2002 23:23

Citaat:

a new noise schreef:

:D

Citaat:

HeerVanHasselt schreef:

Mee eens, en wat nog hopelozer is:

Citaat:

scorpio_og schreef:

...en er was geen orgasme

Wel eens van voorvocht gehoord?? Hier ff wat informatie voor je genie...

· In voorvocht kunnen zaadcellen zitten!!!
· Het komt al uit de penis vóórdat de man een zaadlozing heeft.

Als je nog meer slimme vragen hebt, check dan eerst ff een site zoals www.sexwoordenboek.nl ofzo... sjongejonge :mad:

Wim Wok 28-08-2002 01:15

Citaat:

a new noise schreef:

foei! :)

Maboq 28-08-2002 01:48

damn, zeik toch niet zo, als die jongen iets wil vragen laat em dan, anders is het toch al zo dood als niemand meer durft te posten omdat ze bang zijn om afgekraakt te worden....

Arenda 28-08-2002 04:05

Ik wou iig ook opmerken: de leeftijd, spelling....
en sexuele voorlichting? Dat er geen orgamse was betekent niet dat ze niet zwanger kon worden...

Aan topicstarter: Maar goed dat je gezegd hebt... komt vast goed (y)

*(voordat ik opmerkingen ga krijgen over wat ik zei...dit is gewoon wat ik denk/dacht)

verbal-violence 28-08-2002 06:38

Citaat:

sweetsterretje schreef:
Ik wou iig ook opmerken: de leeftijd, spelling....
en sexuele voorlichting? Dat er geen orgamse was betekent niet dat ze niet zwanger kon worden...

Aan topicstarter: Maar goed dat je gezegd hebt... komt vast goed (y)

*(voordat ik opmerkingen ga krijgen over wat ik zei...dit is gewoon wat ik denk/dacht)

Valt niks aan op te merken en kzie geen flameware beste post hoor (y)

a_bonneur 28-08-2002 07:06

Bij mij is dat ook een keer voorgekomen, ik heb het haar natuurlijk meteen verteld. Toen hebben we naar de doktor gebeld en konden we de volgende ochtend de morning after pil ophalen..
Dus als ik jou was zou ik dat ook maar doen.

Kleine A* 30-08-2002 22:17

doe de pil:)

lady_x 31-08-2002 12:38

Citaat:

Kleine A* schreef:
doe de pil:)
de pil doen? wat is dat nou voor uitdrukking :confused: :rolleyes:

Roos 31-08-2002 14:00

Citaat:

Koen schreef:
Ja, ze kan best zwanger zijn. Kán. Neem liever 't zekere voor 't onzekere en haal morgen nog de morning-after pil. Dan zit je in ieder geval geen weken in spanning of moet je in het ergste geval later nog een abortus laten plegen.
Precies.
Zo'n morning-after-pil halen is een hele kleine moeite, en je weet dat in ieder geval (zo goed als) zeker dat je veilig zit.

Rioto 31-08-2002 14:04

wat is een moring after pil ?

Koen 31-08-2002 16:51

Citaat:

Maypole schreef:
wat is een moring after pil ?
Een pil die je haalt de dag nadat je -naar jij denkt- onveilige sex hebt gehad. Ideaal als bijvoorbeeld het condoom gescheurd is, en je geen enkel risico op zwangerschap wil lopen. Het kost wel wat, en je moet 'm wel even halen, bovendien is ie niet echt goed voor de gezondheid. Niet iets om elke week te doen dus, maar in uitzonderingsgevallen waaschijnlijk dé oplossing.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.