Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoe weet je dat een meisje je leukt vind? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=196576)

AMDFreak 25-08-2002 17:47

Hoe weet je dat een meisje je leukt vind?

Hoi,

Ik ben sinds kort 16, en ik wil wel es een vriendin hebben :o
Maarjah, hoe weet je nou dat een meisje jou wel ziet zitte qua uiterlijk?
Soms kijkt een meisje wel erg snel op en neer zeg maar.. jij kijkt naar haar.. zij kijkt naar jou.. ik kijk maar snel weg.. of soms gebeurt het wel es dat ik iemand wel lang aankijk..

Is dit een teken dat ze me leuk vind?

Enneh, ik heb ook nog ook gezoend.. dat me toch wel een beetje dwars begint te zitte.. want voor je het weet ben je 17, en dan heb je nog steeds niet gezoend..

iemand die een tip kan geve/ :)

Kirk22 25-08-2002 17:59

Wachten doen we op de bus, hopen in de kerk.

AMDFreak 25-08-2002 18:00

Wa moek daarnou meej?

Octopus 25-08-2002 18:06

Ga eens uit..

Knutselsmurfie 25-08-2002 18:08

Citaat:

AMDFreak schreef:

Enneh, ik heb ook nog ook gezoend.. dat me toch wel een beetje dwars begint te zitte.. want voor je het weet ben je 17, en dan heb je nog steeds niet gezoend..

iig niet zomaar de eerste de beste zoenen. Wacht tot je iemand tegenkomt die je echt ziet zitten...
Ik zie het punt ook niet... is het zo erg als je op je 17e nog nooit gezoend hebt?

Octopus 25-08-2002 18:10

Citaat:

Knutselsmurfie schreef:

iig niet zomaar de eerste de beste zoenen. Wacht tot je iemand tegenkomt die je echt ziet zitten...
Ik zie het punt ook niet... is het zo erg als je op je 17e nog nooit gezoend hebt?

Ik heb ook pas een maand voordat ik 16 werd voor het eerst gezoend dus tis echt niet zo erg.

Knutselsmurfie 25-08-2002 18:13

Citaat:

Octopus schreef:

Ik heb ook pas een maand voordat ik 16 werd voor het eerst gezoend dus tis echt niet zo erg.

ik heb op mn 15e voor het eerst gezoend, maar niet omdat ik zoiets had van: het moet wel, want stel dat ik op mn 17e nog nooit gezoend heb... twas puur en alleen omdat ik het wilde, omdat ik die jongen heel leuk en lief vond. Mensen die willen zoenen omdat ze anders bang zijn dat ze door anderen worden uitgelachen of wat dan ook, vind ik triest..

Octopus 25-08-2002 18:20

Citaat:

Knutselsmurfie schreef:

ik heb op mn 15e voor het eerst gezoend, maar niet omdat ik zoiets had van: het moet wel, want stel dat ik op mn 17e nog nooit gezoend heb... twas puur en alleen omdat ik het wilde, omdat ik die jongen heel leuk en lief vond. Mensen die willen zoenen omdat ze anders bang zijn dat ze door anderen worden uitgelachen of wat dan ook, vind ik triest..

Precies, zo was het bij mij ook :)
En idd, een vriend van mij loog ook tegen anderen dat hij al eens had gezoend terwijl hij het nog niet had gedaan.
Nou had ie het een maandje geleden ofzo voor het eerst gezoend met een één of ander wijf wat ie amper kende.. gewoon om er zeg maar 'bij te horen' denk ik.

Kazanka 25-08-2002 18:28

Citaat:

Knutselsmurfie schreef:

ik heb pas op me 18e voor 't eerst gezoend, had ook wel eerder gekunt, maar dit was tenminste met meisje waar ik veel om geef

Kirk22 25-08-2002 18:58

Citaat:

AMDFreak schreef:
Wa moek daarnou meej?
ze komen echt niet aanbellen bij je om te vragen of ze je mogen zoenen.
Citaat:

Octopus schreef:
Ga eens uit..

Wanneer je iemand leuk vind ga je erheen, of je trekt haar aandacht. of weet ik het wat. Zijn er verder geen vrouwen in je leven bij een vereniging/vrienden/sport?
Dat bedoel ik ermee.

Dark Angel 25-08-2002 19:56

Err.. ligt aan de situatie. M'n huidige vriend heb ik heel asociaal 'gekaapt' door doodleuk tegen 'm aan te kruipen toen we een film zaten te kijken ;)

AMDFreak 25-08-2002 21:59

Uitgaan.. wil ik dolgraag, alleen mijn ECHTE vriend, is niet zo'n feest ganger..

Op school heb ik 2 echte vriende.. waar ik in de pauze mee loop enz.. Maar ook die gaan niet uit :(

Dur zijn wel andere dudez die uitgaan uit mijn klas, alleen die vind ik nie zo goed.. hun roken, blowen drinken erop los.. iets wat ik niet zo zie zitten.

Knutselsmurfie 25-08-2002 22:00

Citaat:

Kazanka schreef:

ik heb pas op me 18e voor 't eerst gezoend, had ook wel eerder gekunt, maar dit was tenminste met meisje waar ik veel om geef

Dat bedoel ik... respect (y) :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.