![]() |
Hoe weet je dat een meisje je leukt vind?
Hoi,
Ik ben sinds kort 16, en ik wil wel es een vriendin hebben :o Maarjah, hoe weet je nou dat een meisje jou wel ziet zitte qua uiterlijk? Soms kijkt een meisje wel erg snel op en neer zeg maar.. jij kijkt naar haar.. zij kijkt naar jou.. ik kijk maar snel weg.. of soms gebeurt het wel es dat ik iemand wel lang aankijk.. Is dit een teken dat ze me leuk vind? Enneh, ik heb ook nog ook gezoend.. dat me toch wel een beetje dwars begint te zitte.. want voor je het weet ben je 17, en dan heb je nog steeds niet gezoend.. iemand die een tip kan geve/ :) |
Wachten doen we op de bus, hopen in de kerk.
|
Wa moek daarnou meej?
|
Ga eens uit..
|
Citaat:
iig niet zomaar de eerste de beste zoenen. Wacht tot je iemand tegenkomt die je echt ziet zitten... Ik zie het punt ook niet... is het zo erg als je op je 17e nog nooit gezoend hebt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En idd, een vriend van mij loog ook tegen anderen dat hij al eens had gezoend terwijl hij het nog niet had gedaan. Nou had ie het een maandje geleden ofzo voor het eerst gezoend met een één of ander wijf wat ie amper kende.. gewoon om er zeg maar 'bij te horen' denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dat bedoel ik ermee. |
Err.. ligt aan de situatie. M'n huidige vriend heb ik heel asociaal 'gekaapt' door doodleuk tegen 'm aan te kruipen toen we een film zaten te kijken ;)
|
Uitgaan.. wil ik dolgraag, alleen mijn ECHTE vriend, is niet zo'n feest ganger..
Op school heb ik 2 echte vriende.. waar ik in de pauze mee loop enz.. Maar ook die gaan niet uit :( Dur zijn wel andere dudez die uitgaan uit mijn klas, alleen die vind ik nie zo goed.. hun roken, blowen drinken erop los.. iets wat ik niet zo zie zitten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |