![]() |
Ik maak mezelf kapot
- Slaapritme naar de tering;
- Ik word viesdik; - enzo. |
Citaat:
|
GG
|
Citaat:
|
Ja, dat is eenmaal het leven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh rip, was er een whatsapp groep?
Haha ik heb zoveel gemist hier in het afgelopen jaar. |
Alleen met een fractie van de forummers
|
Waarom staat er op forumniveau dat dit topic van Verwijderd is, terwijl op topicniveau er gewoon Destruct! staat? :confused:
|
Citaat:
|
das wel bijzonder idd
|
Destruct heb je eigenlijk een idee waardoor deze shit allemaal komt?
|
Is dit misschien een 'verwijderde' account die teruggehaald is?
|
Ja, omdat ik de AdminCP moest manipuleren om zijn account terug te halen :p ik denk niet dat ik dit kan fixen.
|
Zo te zien heeft het zichzelf opgelost.
|
Citaat:
Het is een lang verhaal waarom ik zo ben |
Citaat:
|
He wat kut destruct. Kan ik iets doen?
|
Is therapie misschien een optie?
|
Citaat:
Hoewel dat ook wel heel erg confronterend kan zijn, maar je bent bijna 18, kan je bijna het huis uit. (Hoewel ik niet weet of dat er mee te maken heeft, maar ik schat wel zo een kans in?) |
Citaat:
Het identificeren van de coping mechanismes als iets ongezonds is een goede stap, nu is de volgende stap om te identificeren wat de oorzaak is en wat je daar praktisch aan kunt doen. |
Citaat:
Ik weet het niet meer. Ik ben heel goed in het zoeken naar afleiding en het verbergen van mijn problemen... |
Daarnaast was/is mijn zelfrespect, zelfvertrouwen & zelfbeeld laag. Ik probeer dat met denkexperimenten op te lossen, en het gaat wel in de goede richting.
|
Citaat:
Mijn dieet is ook f*cked. |
Citaat:
|
Ik heb een afspraak gemaakt vandaag, dus ik ga morgen naar de huisarts.
|
Citaat:
Ik wil vooral op kamers, zodat ik een bepaalde hoeveelheid autonomie kan onderhouden, en dat ik een rustige omgeving heb om te leren & concentreren. Daarmee heb ik nu veel problemen mee. Mijn ouders werken niet altijd met mij mee, maar naarmate de maanden heen zijn ze wat rustiger geworden tegen mij. |
Goed bezig (y)
|
Citaat:
|
Nu zie ik zelfmoord wel als een rendabel optie
|
Ben echt klaar met het leven
|
Citaat:
|
Zit nu te wachten op de huisarts.
Erg nerveus voor een of ander reden |
Is ook spannend. Hoe ging het?
|
Ze zeiden dat ik echt depressief ben, dus ik krijg een verwijzing naar de GGZ
|
Goed zo.
|
Goed zo! En mogelijk heb je hier totaal geen trek in, omdat je met school en allemaal shit zit..., maar heb je zicht op bijbaantje? Of kan je (stiekem) sparen?
Je kan pmen als je wil |
Citaat:
|
Het kan twee kanten op, denk ik. Het kan een goede afleiding zijn en een reden om op te staan en het huis te verlaten, maar het kan ook te veel worden. Daar zou je de balans in kunnen vinden.
|
Citaat:
|
Destruct kusje voor jou. Leven kan heel moeilijk zijn en ik vind het zo stoer dat je je best doet om het minder moeilijk te maken.
|
Citaat:
Geef vooral niet op man! Er is genoeg om te doen en te proberen in het leven (denk ik :) ). |
Waarom moet ik juist achterlijke ouders hebben :|
|
Nou, daarin ben je niet alleen hoor :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |