![]() |
Wie van jullie bestelt er wel eens iets bij Ali Express/Ali Baba?
Vertel! Ik niet, ik doe wel eens een bestelling bij een webshop en denk ik..... aiiii hopen dat dit goed komt. Tot nu toe altijd goed gekomen, ondanks de reviews..., maar... Ali Express en Ali Baba trekt me TOTAAL niet, maar ik hoor wel van veel mensen dat ze daar allemaal shit bestellen. :| Ik vind die hele website al brak en pixelshit.
|
Ik iets zoeken...
Citaat:
|
Oprecht nog nooit.
|
Ik wil verhalen over mislukte bestellingen en succesverhalen. :cool:
|
Nope, heb nog nooit daaro iets besteld.
|
Ik heb een keer een maand moeten wachten op een bestelling die ook nog kapot aankwam.
|
Ja wel eens, ook wel eens van Wish en het is bijna altijd dikke prima (y)
|
Goedkoop bestellen maar schijt levering. Kan je beter via Amazon bestellen
|
Wish is ook wel goed
|
Voor Wish moet je perse die app hebben toch?
Ik bestel alleen goedkope dingen bij Ali en dat is altijd prima |
Mijn vriendin heeft eens een jurkje besteld via Wish.
Het trok er in de verste verte nog niet op. Wel grappig toen ze het aantrok leek het zo een cheap ass speelgoed prinsessenjurkje voor Halloween :') |
Ik heb via wish (geloof ik, maar het kan net zo goed een van die anderen zijn geweest) wel eens ronde, laagpolige tapijtjes voor de kinderkamer besteld. Ik kreeg na 6 weken wachten synthetische knalroze langharige tapijten. Nooit meer wat besteld. :Herp:
|
Wel eens wat USB-kabels en oortjes besteld, nooit problemen mee gehad.
|
Nee, daarvoor heb ik ietsje te veel Bigclivedotcom-video's gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh dat is altijd troep en slechte service.
|
Ik kreeg alleen rare suggesties, dus die app weer verwijderd. Wat moet ik met lingerie in kindermaten? Of is dat normaal in China?
|
Chinese maten kunnen lijken op onze kindermaten (110-185) idd. Betekent niet dat het voor kinderen is.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |