![]() |
Leeg zijn ....
Mensen ik voel me leeg en eenzaam..... Ik heb echt totaal geen idee waarom ik me nu pas zo voel ben al een tijdje weer vrijgezel en in de afgelopen tijd naja denk ik neit echt meer aan sex, vriendin zoeken etc. Wil alleen maar maatjes hebben enzow vrolijk zijn maar zo te zien lukt het niet :S
Ik mis de aandacht wat ik kreeg van een vriendin, gewoon het idee dat jullie samen op be dliggen te nixen, bij elkaar zijn is het beste wat er is... Ik lig nu al een beste tijdje op mijn bed te huilen, waarom ? waarom ik ? |
Hm, heb er niet echt een remedie tegen, sorrie. Gewoon weer onder de mensen komen, meedoen met het leven denk ik. "Wanhoop niet!" Kop op, lach :)
|
Citaat:
|
sjee hee...
ik herken mijzelf in jou verhaal. ook ik ben al een tijd vrijgezel, en ik mis ook de aandacht van een vriend, samen lachen om nix en het bij elkaar zijn. gek genoeg denk ik savonds vaak aan mijn ex, met wie ik bijna 2 jaar heb gehad; wij waren heel veel bij elkaar, en we waren echte maatjes. dat mis ik. natuurlijk heb ik wel hele goede vrienden, maar ik mis het speciale wat ik met hem had... ik probeer alles zo leuk mogelijk te maken, maar zodra ik alleen ben (bijv als ik in bed lig) dan gaak weer aan hem denken... *frustrating* suc6 ermee, veel liefs van buffy |
Citaat:
|
je maakt me alleen maar lekker :S Ik wil ook graag bij iemand liggen en lol hebben. Haar aandacht geven, liev doen..... *gvd huilen is niet echt lekker als je het te lang doet :S*
|
Hmm, theatraal. Acht je het effectief?
|
Heej verbal, ik weet hoe je je voelt, is echt wel kut. :(
Eens huilen kan een opluchting zijn. Don't worry, niet wanhopen hé, dat doe ik ook niet. ;) |
Hmmz , mag ik naar belgie toe komen voor een knuffel ?
|
Citaat:
|
Het is inderdaad ongelooflijk kut om als een kluizenaar door het leven te gaan. Knuffie voor jou :( :)
|
Mijn God, dit forum wordt - geloof ik - een verkapt relatiebemiddelingsbureau.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
know tha f*cked up feelin'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
/helaas/ weet ik hoe het voelt :mad:
en ik weet ook niet wat ik er mee aan moet |
Citaat:
|
Ik heb eerlijk gezegd ook niet veel doeds hierover te zeggen. Ik ken de leegte, en kan me dus wel voorstellen hoe je je voelt. Ik zit daarbij nog met een ander probleem, ik kan niet om mezelf huilen. Ik huil eigenlijk nooit. Maar hoe erg die leegte ook is, geloof me het kan nog veel erger.
En het is cliche maar het leven gaat toch verder. Vecht ervooor, en wordt alsjeblieft niet zo'n hopeloos geval als ik ben. je zult het zelf moeten doen. En het heeft geen zin om telkens aan het verleden te denken. Het is kut voor je dat het uit is, leer er wat van. Je vindt heus wel weer iemand anders. Ik kan misschien hard zijn, maar af en toe moet dat. Succes. zorg goed voor jezelf |
Lees mn mail maar. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |