![]() |
Sneeuwverdriet...
Sneeuwverdriet...
zo zie je me niet huilen, de traan bevriest voordat de grond hem pakt, zo zie je het en dan weer niet, ik heb een beetje sneeuwverdriet. Omdat de kou lang mijn wangen schuurt, en ik jou warmte niet kan voelen. Zo zie ik je voor me, en dan weer niet, zo lach ik en dan toch weer sneeuwverdriet. Zo voel ik je warmte om me heen, je armen om in te liggen, en dan blijkt het toch weer niet, dan is het maar gewoon verdriet. Maar sneeuwverdriet is eigenlijk beter, dat doet nog veel meer pijn. En zonder sneeuwverdriet zou verdriet, maar gewoon een beetje tranen zijn. Spelfoutje eruit gehaald... |
Wouw hij is echt geweldig!!!
Heel mooi onder woorden gebracht!!! Liefs MIDI |
klinkt beetje lullig, maar vind het een "grappig" gedicht. Is niet grappig als in humor, maar ja kan het niet uitleggen. Ik vind het wel leuk gevonden: sneeuwverdriet http://forum.scholieren.com/smile.gif...
|
damnnnnnn... stilte van mijn kant!
errug mooi!!!!! |
mooi mylene
echt waar dit grijpt me heel erg aan xxx sylvana |
Citaat:
het klinkt oowk wel maf...en kinderlijk...maar das maar goe dook, altijd die zwaarzuchtende gedichten...er mag ook wel een vrolijke noot in een depressief gedicht zitten... en de rest: Bedankt allemaal... Ben erg blij dat jullie hem mooi vinden... |
Voor de grond hem pakt...
sinds die woorden werd me duidelijk dat dit een verfrissend gedicht werd, ok: verdriet werd al eerder beschreven als bevroren, maar zelden las ik het zo pakkend neergepend. En dan de manier waarop je een helaas erg triest verrassingselement verwerkt, dacht ik even: nu ligt ze in zijn armen, nee: het is maar een weerspiegeling in ijs. Groetjes, Dreampoet |
Citaat:
|
Citaat:
Groetjes, Dreampoet |
Ik vind 'em errug mooi!!!...de opbouw is heel goed .....vooral de eerste en de laatste strophe vind ik mooi verwoord!!
liefsxxxiamre [Dit bericht is aangepast door iamre18 (21-12-2001).] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37. |